[Missha] The Style Under Eye Brightener Concealer

12.4.13

Pripravila som si pre vás malú recenziu. Tentokrát bude reč o rozjasňujúcom korektore pod oči. Opäť som ho objednávala cez ebay od toho istého predajcu, od ktorého mám Missha BB krém. Korektor mi prišiel do 8 pracovných dní a dostala som k nemu zadarmo ešte 3 vzorky krémov. :)

IMG_3352
Korektor je dostupný v tejto tubičke, hmoťnosť: 6 g. Má krémovitú konzistenciu.
IMG_3366
Aplikátor vyzerá tak isto ako aplikátory, ktoré majú napr. lesky na pery, čo je trochu nepraktické, lebo ak mi bude korektor dochádzať, budem ho musieť doslova "vyšpárať" zo všetkých možných strán alebo sa uchýlim k drastickejšej metóde a tá je taká, že rozrežem tubu. :D Určite to nie je žiadna tragédia, to len ja som fajnová. :D
light
Samotný korektor nemá nejakú špecifickú vôňu. Je dostupný v dvoch odtieňoch:
# 1 light beige - tento odtieň je tak trochu žltkastý, hlavne kvôli tomu, aby prekryl aj veľmi viditeľné kruhy pod očami
# 2 natural beige - vhodnejší pre snedšiu pleť
PREDTÝM
pehy
Osobne si myslím, že nemám nejaké drastické kruhy pod očami, no podľa šípiek môžete vidieť, že mám skôr problém s pehami a pigmentovými škvrnami.
duplo
Korektor nanášam tak, že si ho vklepávam prsteníkom. Koža pod očami je veľmi tenká, takže sa vyvarujte akýmkoľvek drastickým (toto slovo som použila už 3 krát!!! :D) pohybom. :D Stačí mi aplikovať jednu vrstvu, korektor sa nanáša veľmi ľahko, dobré sa vpíja do kože a nevysúša ju. Mám pocit, že kožu pod očami mám príjemne hydratovanú. Párkrát sa mi stalo, že som si naniesla veľa korektoru, ktorý sa dostal do malých vrások pod očami a vytvorili sa mi "vejáriky", takže stačí naozaj tenká vrstva. :)
POTOM
IMG_3404

Ako môžete vidieť, korektor mi pekne rozjasnil oči a zakryl nežiaduce škvrny. Som s ním oveľa spokojnejšia ako s predchádzajúcim korektorom, ktorý som používala (zn. NYX). Ak nenakupujete cez Ebay, zoženiete ho aj cez SK e-shop.
Máte problémy s kruhmi pod očami, ktorý je váš obľúbený korektor? 

You Might Also Like

11 comments

  1. ja mám teraz vysúvací korektor z Avonu a som tiež veľmi spokojná :)

    Some people want...fashion!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Queda genial!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá super. Ja používam Rimmel a som tiež veľmi poskojná.

    Natočila som aj video EveryDay makeup kde ho používam : http://every-land.blogspot.cz/2013/04/everyday-makeup_12.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nemôžem si pomôcť.:D
    čistá Penny:D
    a používam korektor od Dermacolu-taký zeleny make up s korektorom..ten korektor je super, aj pekne vonia, skoda toho make upu:Dalebo od dermacolu ten make up o ktorom uz asi kazdy vie, ze je strasne hutny, takze ten len na kruhy alebo na male vyrazky.
    .∆∆∆∆∆.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten od Dermacolu som ešte neskúšala, ale ďakujem za tip :)

      Odstrániť
  5. Super! Ale tie tvoje okáliky vyzerajú krásne aj bez consealeru :) Ja som sa do nich zamilovala už na prvý pohľad ;) :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja mám affinitone od maybelline a som veľmi spokoná, je super z tú cenu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. presne tento som pozerala, ale nenasla som ziadne poriadne recenzie.. ja som si teraz kupila od Maybelline, ale som spokojna aj s L´orealom a Rimmelom..

    Dievcata pozyvam vas na GIVEAWAY o clip in vlasy 60 cm a Dermacol vyrobky: TU
    Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá to dobře, ale co mě zaujalo ještě víc, jsou tvé krásné oči, závidím:)

    OdpovedaťOdstrániť