Nail art: Double tip

30.4.13

IMG_3937

V predchádzajúcom poste som nevedomky zladila outfit spolu s nechtami. Inšpirovala som sa na jednom z najlepších a mojich najobľúbenejšich DIY blogov. Namiesto čiernej som chcela použiť neónovo oranžovú, aby som "nekopírovala" tie isté farby, no lak bol akýsi príliš riedky, musela som čakať, naniesť ďalšiu vrstvu a zas čakať...atď. Použitím čiernej som si ušetrila kopec času. :) Postup nájdete tu a štetce na nechty tu. Plus na záver nastriekam na nechty rýchlo schnúci sprej z Avonu (viď foto 1, vpravo). Je to hotový zázrak a bez neho si lakovanie nechtov neviem predstaviť. :) Enjoy!

In the previous post I matched my outfit with the nails. I was inspired by one of the best and my favorite DIY blogs. I wanted to use neon orange nail polish instead of black, but the orange was too thin, I had to wait til it dries, apply another layer and wait again. Using black saved me a lot of time. :) Here´s the tutorial and here you can buy the nail brushes. At the end I sprayed some fast drying spray from Avon on my nails (see photo 1, right). It's a miracle, and I can´t imagine doing my nails without it. :) Enjoy!

IMG_3941

IMG_3944

IMG_3952

You Might Also Like

7 comments

  1. Naozaj krásna manikúra, toto musím skúsiť aj ja, lebo ja som taký big maniak na nechtové veci. A dnes som si kúpila pastelovo fialový lak a už sa neviem dočkať, kedy si s ním nalakujem nechty.. :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oh obdivujem tvoju trpezlivosť..ja by som toto asi nezvládla:)

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Here is the link, thank you so much, love your style! http://dhariascloset.blogspot.mx/2013/04/timbo-all-way-from-slovakia.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. u mňa je vždy porblém, že na pravej ruke zvládam všetko tip top, ale na ľavej je to už horšie:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow, uzasne, ale na vytvoreni pro me asi tezke :/ ale mozna zkusim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super to je, pridavam na to do list :)

    OdpovedaťOdstrániť