Dots & Blue & Mini Horse

11.5.13

Naučila som sa nosiť malé kabelky. Určite sa pýtate, ako sa dá niečo také naučiť, veď buď ju nosím alebo nie. No vysvetlite to chronickému nositeľovi veľkých kabeliek. Počas strednej školy pre mňa školská taška prestala existovať. Všetky tie knihy a zošity som pchala do veľkých tašiek a aj keď mi išla ruka odpadnúť, tak som tíško trpela, lebo ruksak neprichádzal do úvahy. Ach tá puberta. :D Toto môžem považovať za obdobie, kedy sa u mňa rozvinula táto porucha. Bez väčšej kabelky som sa jednoducho nepohla, vždy som mala nutkanie, že ju  musím napratať vecami, ktoré (ne)budem počas dňa potrebovať. No povedala som si dosť. Je to skvelý pocit, keď si len tak cez plece zavesím malú ĽAHKÚ kabelku a mám pri tom voľné ruky. Hodím do nej len potrebnú hotovosť, občiansky, mobil, kľúče a prípadne púder či rúž. To mi úplne stačí. Škoda, že som na to neprišla skôr, ušetrila by som seba samu nepohodlia a pekné kabelky, ktoré som stihla zničiť nemuseli vyjsť nazmar. Ak ste v takej situácii v akej som bola ja, tak nezúfajte, ešte stále máte šancu odnaučiť sa tomuto zlozvyku. :D

I learned how to wear small purses. For sure you´re asking how can you learn something like that. Well, explain this to chronic carrier of large handbags like I am. :D School bag stopped existing for me during high school. All those books and workbooks were stucked into large handbags. This can be considered as the period when my disorder started to spread. I couldn´t go anywhere without a larger purse. I always had a feeling that I need to carry things I necessarily (don´t) need during the day. Well I told myself  ENOUGH. It's a great feeling when you just hang over the shoulder a small handbag. I just carry some cash, ID, cell phone, keys,  lipstick or powder in it. Too bad that I didn´t realized it sooner. If you are in a situation like me, don´t worry, you still have a chance to unlearn the habit. :D
 
IMG_4153

IMG_4161

IMG_4170

IMG_4169

IMG_4222

detail

IMG_4185

IMG_4189
top - second hand
blazer - H&M
jeans, shoes - Zara
bag - Asos

You Might Also Like

23 comments

  1. košile a sako jsou nádherné :) a ty boty jsou super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zrovna dělám úplně to samé! koupila jsem si taky na asosu malou kabelku a učím se jí nosit! takže tě úplně chápu :) a tadyta s koníkem je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great bag and the blue looks really cool with the dots :)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasne vyzeráš :) a máš môj obdiv za tie boty, ja by som sa v nich už strieskala v takom teréne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvelé, pekné žiarivé, také fresh :)
    a aj ja už som sa to naučila, tiež som bola zvyknutá nosiť v kabelke všetko (nohovriac primalex, farby, štetce....proste keby som mohla tak tam vopchám aj A1 výkres), ale už konečne mi stačí pár vecí.
    a ja som tiež tieto okukovala, no nakoniec to vyhrala iná mini kabelka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak tak veru, ja sa tiež musím odnaučiť od toho zlozvyku :D A na malú kabelku sa chystám už dlhšie, len treba májsť tú pravú. Keď už príde leto, do školy nebudem chodiť, tak už tiež budem nosiť len to najpotrebnejšie. :) A skvelé topáánočky :) Celá si pekná :)
    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. skvelý outfit. hlavne kabelka (: a ty si tiež krásna.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Velmi Ti to pristane :) Bohuzial, potrebujem velku tasku lebo tam taham aj nahradne topanky a ked idem len s malou, mam pocit, ze mi nieco chyba :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. just love the blazer :)




    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tie topánky a tá kabelka sú úplne geniálne <3
    Ja chodím do školy tiež len s veľkými kabelkami, ruksak fakt neprichádza do úvahy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jednoducho krása!!!! A tie botičky k tomu dokonalé :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krásne.
    topánky sú luxusné, taška detto.
    modrá farba saka je super.

    no a tie veľké kabelky....:D
    čo ti poviem. som v 4tom ročníku a deň odo dňa sa ich veľkosť zväčšuje a zväčšuje...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Cannot say nothing else than AMAZING.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Skvele vyzeras!
    Ja som presla prave naopak, z malych na vacsie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ...velmi ti to svedci...pekny outfit...pekne farby

    OdpovedaťOdstrániť
  16. topánky sú najdokonalejšie na svete, chcela som ich, lenže sa v nich ťažko chodí, nie? noha nie je pevná v nich a to mi vadí, inak koľko si za ne dala? rovnaké som videla v CCC za 20 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v Zare stáli 39 €, ale ja som ich kupovala v Zare UK a tam ma vyšli o 2 € lacnejšie :D a chodí sa mi v nich úplne v pohode, bežne ich nosím aj do práce :)

      Odstrániť