Goldilocks

2.5.13

Veľmi som sa tešila na novú farbu vlasov. Po vyše 5 rokoch bol najvyšší čas na zmenu, ktorá nemala byť radikálna, ale čo sa týka vlasov, tak som na ne veľmi háklivá a skoro vôbec s nimi neexperimentujem. Moja blond mi už prišla fádna. Pri blond som chcela ostať naďalej, no s trochu prirodzenejším nádychom. No a tu vidíte výsledok - medeno, oranžová, medovo zlatá blond s trochu ružovkastým nádychom na končekoch. :D   Ono samotný odtieň nemusí byť zlý, ale vôbec mi nepasuje k farbe pleti. Je to aj moja chyba, že som si pred návštevou kaderníctva nepreštudovala niečo o číslovaní farieb na vlasy a akú farbu si vybrať k farbe pleti. Jedna vec je túžiť po určitej farbe vlasov, lebo takú nosí napr. vaša obľúbená speváčka, herečka alebo modelka, no potvrdilo sa mi, že ak sa vám niečo páči, nie je 100% -ne isté, že sa vám bude hodiť. No človek veľakrát pri návšteve kaderníctva spolieha na vedomosti a skúsenosti personálu, ale aj toto je veľmi otázne. V každom prípade som nedopadla až tak hrozne a všetko zlé je na niečo dobré. Teraz mám aspoň zjednotenú farbu vlasov a pomocou tónovacieho šampóna sa mi podarilo trochu zneutralizovať oranžovosť. Máte vy nejakú zlú skúsenosť, pri ktorej návšteva kaderníctva nedopadla podľa vašich predstáv? 

IMG_4042

IMG_4049

IMG_4050

IMG_4064

IMG_4070

IMG_4077
blazer - Mango
top - second hand
leather shorts - Asos
shoes - Zara TRF
necklace - DIY

You Might Also Like

18 comments

  1. U mňa asi len stará dobrá klasika že chcem len 5 cm odstrihnúť a odrazu mám vlasy po plecia :)

    Pozývam ťa na moju Giveaway.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow skvelá kombinácia farieb :) A vlasy super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Me encanta el look!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nikdy som nevedela pochopiť ľudí, ktorí majú tak zlé skúsenosti, ja keď mojej poviem, že chcem centimeter ostrihať tak mi ostrihá toľko ani o milimeter viac, tak isto je to aj s farbou, vie čo mi sedí a ja jej verím už roky, asi len treba hľadať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práveže so strihaním problém nemám, ale to farbenie fakt nevyšlo :D

      Odstrániť
  5. mne se ty vlasy libi, ale dela te to takovou bledou v obliceji, mi prijde
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nemyslím si, že je to nějak zlé, ale původní barva se mi líbila asi víc, byla přirozenější :)
    Asi spíš něco do hněda :)

    Perfektní boty!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nie je to vobec katastrofalne, takze si s tym nerob hlavu :) O par tyzdnov to mozes zmenit. Ja som po vyse 8mich rokoch presla z blond na hnedu a chvilku mi trvalo kym som si zvykla :)No k blond sa uz vracat asi nebudem lebo som mala dost znicene vlasy.
    Inak cely outfit je zabity ;)

    bynicka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hnedá je moja pôvodná farba vlasov a kým to nebude fakt nutné, tak sa k nej vracať nechcem :D

      Odstrániť
  8. nevim no...já mam kadeřnici výbornou a můžu se na ni spolehnout...což mi připomíná, že bych ji měla navštěvovat častějc:D

    pragueneedsmorestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Aj tak tie vlasy vyzerajú celkom dobre :) a outfit vyyyyborne na jedničku s hviezdičkou :) ja veľmi nemam skusenosti zle, vlasy som si nefarbila :) a co sa týka strihania, tak mám skvelu kadernicku :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som nikdy nebola spokojna s farbou od kadernicky. Platila som jej dost velke peniaze za dofarbovanie, ale aj tak to nikdy nebolo ono a cena rozhodne nezodpovedala vysledku. Najviac ma nasrala, ked mi namiesto prirodzenej blond farby nafarbila vlasy na bledo hnede...wtf? Odvtedy sa farbim sama a najviac sa mi osvedcili penove farby Wellatone, c. 9/1 a 9/0. Vyzeraju totiz prirodzene, co je pre mna najdolezitejsie.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tak tento outfit je fakt bomba, vyzeras skvele :)
    Vlasy si nefarbim, nemam "svoju" kadernicku, chodievam sa strihat do Klieru /bud v PN alebo TN/, vyhovuje mi anonymita :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja neviem, čo pindáš, mne sa to veľmi páči :P :D (ale fakt!)

    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ach no čo už so mnou, keď ja som taká pindulína :D

      Odstrániť
  13. ja by som ti patalie s kadernickou mohla rozpravat... je to cerstve: chcela som iba trosku premelirovat, jemne presvetlit moje hnede vlasy. Isla som k inej kadernicke nez ku svojej a tak som aj dopadla! namiesto meliru mi dala blond farbu na cele vlasy, spalila mi kozu do krvi a odisla som od nej komopletne rysava! Pritom ked idem ku kadernice, tak ako mantru opakujem, ze znesiem na sebe hocico, iba nie rysavu! :( Teraz mam kompletne spalene vlasy, jeden velky chemlon. Takze bud rada, aspon ich nemas znicene ako ja :(

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Wow tie topanky =O
    A ja mam s kadernictvami vacsinou len zle skusenosti... Este som nenasla svoju kadernicku

    OdpovedaťOdstrániť