"If you want to make God laugh, tell him about your plans." Woody Allen

20.5.13

S výrokom pána Woodyho Allena sa úplne stotožňujem. Už veľmi dávno som si uvedomila, že v živote si nemôžem robiť plány, lebo jednoducho nech sa snažím ako chcem, nikdy ich nesplním alebo sa mi do nich primiešajú isté okolnosti, ktoré moje plány zmietnu zo stola ako tornádo. Asi aj to je jeden z dôvodov, prečo často hovorím "Možno." alebo "Uvidíme." Dnes som si pekne rozvrhla, koľko otázok sa každý deň naučím, aby som bola na štátnice riadne pripravená. Stihla som si dnes niečo prečítať? Jasné že nie. :D Stáva sa to aj vám? Alebo len u mňa je všetko hore nohami? :D 

 P.S. - všetkým maturantom držím palce, a ak to už máte úspešne za sebou, tak GRATULUJEM! :)

I completely agree with Mr. Woody Allen´s quote .  I realized long time ago, that I can´t make plans in my life. No matter how much I try, I´m never going to be able to comply them. That´s  probably one of the reasons why I often say "Maybe." or "We'll see." Today i made a schedule about how many questions should i learn every day to be super prepared for exams. Did i read something? Of course not. :D Is this happening to you too? 


IMG_4391

IMG_4405

IMG_4412

IMG_4469

IMG_4427
dress - Forever21
denim jacket, hat - H&M
shoes - Zara
purse - Asos

You Might Also Like

19 comments

  1. presne tak ja som si dnes nestihla kliknut na jednu skusku tym padom sa mi vsetko posunulo a nic nestiham :) life sucks ale mozno je vsetko tak ako ma byt. s pozdravom visna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, všetko sa deje z určitého dôvodu a aj v zlých veciach treba nájsť to dobré :)

      Odstrániť
  2. Joooj aká si krááásna to ti naozaj veľmi pristane..šatky aj denim.. Milujem tvoj blog a tvoje kombinácie. A aj ja štátnicujem..a dnes som mala v pláne celý deň sa učiť.. a učila som sa? nieee.. kdeže.. zajtra zajtra len nie dnes..vravi každy lenivec.. ako ja. :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty mi prídeš stála taká tip top upravená, ako keby si nikdy nemala otlaky na nohe, mastné vlasy, vyrážku a nepotila sa, hah :D
    mňa čaká posledná skúška a zatiaľ z nej neviem nič a začína ma trápiť to, že ma to netrápi :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha pobavila si ma, ja si presne to isté myslím o ostatných :D neboj sa, som človek z mäsa a kostí a mám veeeeľmi veľa nedokonalostí :D

      Odstrániť
  4. máš moc krásné šaty a líbí se mi k tomu ty boty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som sa práve zamilovala do tejto kombinácie šiat a topánok :) Si fakt krásna a milujem tvoj štýl. Inšpiruješ ma :)))
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ako si robíš také vlnky? žehličkou alebo veľkými natáčkami? mohla by si dať nejaké tipy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, natáčim si ich žehličkou, kedysi dávno som spravila aj video-návod :) môžeš si ho pozrieť tu: http://www.youtube.com/watch?v=rtFjEPHV1es&feature=share&list=UUstfESPdzSDSdM07ErzOLaQ

      Odstrániť
  7. Tiez som si pred statnicami pekne rozhvrhla otazky, a nakoniec som sa snazila dobehnut nejake ucivo este den pred nimi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super! Milujem tento štýl!Šatičky a džínska to je moje :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Milujem túto kabelku :)
    paulabubniakova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nadhera! fakt vydarene!
    ..btw. to takto vyzeras tesne pred statnicami?
    tak to ti faaaaaaaakt gratulujem :-)

    Ja mam zasadu, ze ak chcem aby nieco vyslo mam zakaz planovat...akonahle planujem tak sa to po***
    Takze myslim, ze to plati vseobecne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. that dress is gorgeous! love the whole look dear! check out my blog and maybe follow me if you like. :)

    www.basicsandgold.com

    OdpovedaťOdstrániť