Mint & Stripes

28.5.13

Vedeli by ste si predstaviť svoj život bez internetu? Priznávam, že ja nie. Vraví sa, že oheň je dobrý sluha, ale zlý pán a to isté platí aj pri online pripojení. Vďaka nemu máme non-stop prístup k informáciám, môžeme komunikovať so svojimi známymi, ktorí sú vzdialení tisícky kilometrov, nakupovať, sledovať obľúbené seriály či filmy. Pre mňa je neustálym zdrojom inšpirácie, hlavne keď sa cítim úplne "vypľutá" a moja studnica nápadov pomaly vysychá. :D Najradšej mám Pinterest, ktorý je takým zhromaždiskom obrázkov a fotografií všetkých možných druhov. Práve tu som natrafila na skvelú kombináciu mentolovej a námorníckych pásikov, ktorá ma tak zaujala, že som ju musela vyskúšať na sebe samej. :) 

Kam chodíte vy na inšpiráciu?

Can you imagine your life without the Internet? I admit that I do not. Thanks to the internet we have non-stop access to informations, we´re able to communicate with our friends, who are thousands of miles away, shop, watch our favorite TV shows or movies. For me it is a constant source of inspiration, especially when I feel completely "empty" . I prefer Pinterest, here you can find thousands of images and photographs of all possible categories. There I came across a great combination of mint and stripes, which i liked so much I had to try it for myself. :)


Where do you get your inspiration?

IMG_4534

IMG_4551

IMG_4575

IMG_4581

IMG_4555
top, belt - second hand
jacket - H&M
bracelet, jeans - Primark
bag - yeswalker.com
shoes - Mango

You Might Also Like

20 comments

  1. I love the nude heels and the mint heels!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerá to krásne :)
    ja si tiež nejako neviem predstaviť život bez internetu, ale niekedy človek potrebuje od toho všetkého vypnúť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nova farba vlaskov? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super super, vyskusam aj ja, ked sa konecne vyhrabem z domu po skuskach.. a nove ombre je tiez super, kludne mozes ist aj do toho tmavsieho co si davala na fb :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekna kombinacia :) Casto sa inspirujem na polyvore, pripadne na blogoch.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. woow tá kombinácia je neskutočná! :) ja sa inšpirujem väčšinou na blogoch.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pinterest je super :) Ale pre mna su hlavna inspiracia casopisy :)
    A kombinacia vysla! Dobry zadok mas v tych nohaviciach :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. caf :-) Pinterest, blogy a tumblr :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. moja láska je už predlho weheartit.com <3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. moc hezká kombinace a máš krásnou kabelku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. líbí líbí, máš krásný blog a fotky!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tie vlasy vyzerajú zozadu fajn...ale spredu je to trosku divné. Podľa mňa by si bola krásna hnedovláska - keby si skúsila hnedovoorieškovú alebo mahagonovu farbu.. Blondínky majú obcas pocit, ze by uz neboli atraktívne, keby si dali tmavsiu farbu, ale ty by si nemala chybu...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi dlho som bola hnedovláska (keďže je to moja prirodzená farba vlasov) a je pravda, že s blond som sa cítila sebavedomejšie :) určite si ich dám ešte viac stmaviť a ombre potiahnem aspoň do polovice vlasov :)

      Odstrániť
  13. ahooooooooj:) uz dlhsie sledujem tvoj blog, no este som nenapisala ziaden koment....tie vlasy sa mi pacia...zmena...ide mi to k tebe, tie blond su prilis nudne, ked som ta dlhsie sledovala uz mi to prisla take automaticke, ze vyskocila na mna blond hlava, toto nie je velka zmena ale predsta udrela do oci...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tie nohavice a topanočky sú krásne :)

    http://dream-with-patty.blogspot.sk/2013/06/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť