Pian(k)o

5.5.13

Málokedy na mne vidieť čierno-bielu kombináciu a jej voľba určite nebola náhodná. Piatkovú noc som strávila učením, sobotné ráno som sa už nervózne potila v škole na ústnej skúške, ktorá aj tak dopadla na prd. :D O mesiac aj niečo mám štátnice a ešte stále mi chýbajú 2 skúšky. Ale nezúfam, snažím sa udržiavať v dobrej psychickej kondícii. Keď nejde o život, nejde o nič. :) Veľmi mi pomáha behanie a po novom som začala chodiť venčiť psíky do útulku. Dnes sme si s priateľom vybrali dvoch pitbullov a poviem vám, že som  sa pri ich venčení zapotila ako pri hodinovom cvičení v posilňovni. :) Už sa neviem dočkať ďalšej návštevy. 

Onedlho by som chcela spustiť GIVEAWAY a jedným z darčekov, o ktorý budete môcť súťažiť, bude krásny náhrdelník, no neviem sa rozhodnúť ktorý. Tak mi prosím pomôžte. :) Tu si môžete pozrieť favoritov a nechajte mi v komentároch odkaz, ktorý sa vám najviac páči. :)


I rarely wear black and white combination and it wasn´t just a random choice. Friday night I spent studying. Next morning I was already nervous at school on the exam which i have failed. :D My final exams are in a month or something and I still have 2 exams to do. I am trying to keep in a good mental condition. Running is very helpful for me at this time and I started to visit a dog shelter. Today I chosed  two Pitbulls with my boyfriend and i tell you that walking these dogs is better than a workout in the gym. :) I´m looking forward for the next visit.

I would like to do a GIVEAWAY and one of the gifts for which you will be able to compete, will be a nice necklace, but I can not decide which. So please help me. :) Here you can see my favorites and leave me a comment down below,  which one do you like. :)

IMG_4090

IMG_4095

IMG_4125

IMG_4138

IMG_4145
shirt, pants - F&F
shoes - dorothyperkins.com

You Might Also Like

14 comments

  1. cernobila nezklame!!slusi ti to
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dokonale si to zladila:) a psíky sú najlepšia terapia, ako na dušu tak aj pre telo:)

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie skúšky dáš! A štátnice taktiež. Držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hezká černobílá kombinace :) líbí se mi jak si ji podtrhla tou rtěnkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ou tie boty!
    veľmi pekné, čiernu mám v poslednej dobe rada a biela je klasik!
    a inak mne chýbajú tri skúšky, z toho dve praktické a už iba obhajoba a štátnice, nič moc ale držíme si palce a všetko zvládneme ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Muy bonitos los pantalones!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten tvoj úsmev ma očaril oveľa viac ako hocičo, mala by si sa takto usmievať častejšie na fotkách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. just love the shirt! :)




    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wau tak toto si proste vychytala!! Ja normálne "čumím" vyzeráš kráááásne, to je úplne super kombinácia že biela blúzka s čiernym pásikom a čierne nohavice s bielymi pásikmi. Ako súprava. :) a pitbulla by som si ja teda nikdy nevybrala :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. černobílá nikdy nezklame a ty stříbrné lodičky k tomu vypadají naprosto skvěle :))) a ty rude rty? krasa! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Škoda, že ty kalhoty vypadají tak teplákovitě, vůbec se mi k té košili nehodí.. jinak by to byl hezký outfit..
    Na venčení psíků se už hrozně dlouho chystáme, ale nějak nám to furt nevychází :(

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Cervene pery sto bodov!

    A kym budes rozhodovat, ktory z nahrdelnikov vyberies do tvojej giveaway (mimochodom, ja som za cislo2), mozes sa zapojit do mojej :))

    http://www.nfashion.sk/2013/05/nfashions-1st-birthday-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Perfektná kombinácia, veľmi pekná blúzočka. Závidím vám to teplo, ja som vo Švajčiarsku a tu stále prší..takže jar si nejak ani neužijem :P

    http://feediarybykristy.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dobrý deň, každý

    Som Sir.Jose Rodriquez Sanchez generálny riaditeľ hypotekárne banky investičné Plc registrovaná a certifikované úver veriteľ Aj rozdávať pôžičky na 3% úrokovej sadzby, ktoré sú v núdzi úveru, sme rozdávať ako osobné pôžičky a podnikateľské úvery, dávame z osobných úverov v rozmedzí od $ 5,000.00 na $ 100,000.00 pri Podnikateľské úvery sú poskytované z rozsahu $ 100,000.00 na $ 100,000,000.00. Záujemca by mal kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu: joserodriquezsanchez@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť