Exhausted

20.6.13

Ani si neviete predstaviť aká som rada, že je tento deň za mnou. V práci sa to na mňa len kopilo a tieto horúčavy ma neskutočne vyčerpávajú. Niekedy ma počas dňa chytí taký strašný útlm, že ledva dokážem mať otvorené oči. Zajtra už odlietam do Turecka na týždeň načerpať nové sily a zážitky. :) Možno že sa cez víkend objaví ešte jeden post, ktorý bude automaticky prednastavený. Teraz si idem dať ľadovú sprchu a budem dúfať, že sa mi podarí zaspať. Majte sa krásne! :)

You can´t even imagine how glad I am this day is over. I was so busy at work and this incredible heat exhausts me. At some moments during the day I get so tired I can barely keep my eyes open. Tomorrow i´m going on vacation to Turkey for a week. :)  Now I'm going to have some icecold shower and hoping that I can fall asleep. See ya! :)

IMG_5586

IMG_5593

IMG_5596

IMG_5603

IMG_5609

skirt - H&M
sandals - Zara

You Might Also Like

12 comments

  1. Máš nádherné vlasy, hrozně ti to sluší! :) užij si dovolenou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto sa mi veľmi veľmi páči! Celkovo tento odtieň modrej mám na tebe rada. A k tomu super doplnky, lak na nechtoch..no kočica!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásny outfit :) a mám rovnakú sukňu, tá modrá je proste super!
    uži si Turecko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. užij si to=) kam přesně letíš?...já budu ještě chvíli padat únavou na hubu a pak se uvidí

    pragueneedsmorestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  5. very elegant heels and love the cute little ruffle skirt in blue!

    Check out my new blogpost featuring SUCK IS FREE label launch in Sydney! :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. paci sa mi celkovo farebnost tvojho zjavu :) Ale najviac na nohach!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vlasy mas naozaj krasne.
    http://sweetchillibykate.blogspot.sk/2013/06/miss-couture.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Je tu toľko komentárov, že sa obávam, že ten môj si nevšimneš (asi začnem prosiť všetkých bohov sveta). Milujem osud, pretože som našla tvoj blog! Je skvelý, ty si skvelá, krásne vlasy, štýl a všetko! Hlavne ten štýl je super! Bola by som veľmi rada, ak by si navštívila môj blog. Iba začínam, aj to tak vyzerá, ale potešil by ma komentár! Ďakujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásna ako vždy :3 Nebudem ti sem písať "uži si to tam" pretože si to všimneš až keď budeš doma :D Tak dúfam, že si si to tam užila :) Nejaký post s fotkami bude? :)

    OdpovedaťOdstrániť