F&F A/W 2013

2.6.13

Som rada, že z domáceho väzenia som mala možnosť odskočiť si aspoň na malú chvíľu do showroomu F&F spolu so Zuzkou. Pravú anglickú atmosféru sa podarilo organizátorom vytvoriť nielen vďaka nápaditej výzdobe, ale najmä vďaka pestrému výberu pochúťok. No aj napriek tomu, že vyzerali a chutili lahodne, dôvod návštevy bol úplne iný. V skratke povedané, jeseň a zima nepatria k obľúbeným ročným obdobiam väčšiny ľudí, no pri pohľade na novú kolekciu možno zmeníte názor. Na svoje si prídu mladé kočky i staršie ročníky. Džersej, koža, šifón, čipka, kožušina, pleteniny, bordová, borovicová zelená, biela, čierna, elektrická modrá, krémová - to sú dominujúce materiály a farby. Retro kúsky, športovo - elegantný minimalizmus, urban štýl či nezabudnuteľný grunge rokov 90-tych,  a to všetko spolu v dokonalej harmónii. :) Enjoy! 

Zaujal vás nejaký kúsok?


I´m glad I had the opportunity to go out for a while and visit the F&F showroom. The true British atmosphere was created by cool decor and a varied selection of delicacies. But even though they looked and tasted delicious, the reason of my visit was completely different. In short, most people  don´t like autumn and winter season, but by looking at the new collection might change your mind. Jersey, leather, chiffon, lace, fur, knitwear, burgundy, pine green, white, black, electric blue, cream - these are the dominant materials and colors. Retro pieces, sporty - elegant minimalism, urban style and memorable 90´s grunge -  it all comes together in perfect harmony. :) Enjoy!

IMG_4635

IMG_4637

IMG_4638

IMG_4648

IMG_4658

IMG_4659

IMG_4664

IMG_4676

IMG_4692

IMG_4706

IMG_4714

IMG_4717

IMG_4725

IMG_4738

IMG_4641

IMG_4699

IMG_4677

You Might Also Like

14 comments

  1. spousta kousků z této kolekce vypadá skvěle :) například se mi líbí všechny boty, které jsi vyfotila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky se mi líbí všechny botky, ale nejvíce ty růžové šaty:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na tie kárované veci som zvedavá:) a inak ma zaujali tvoje sandálky, odkiaľ?:)

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ooo tie prvé topánky sú božské! a tiež posledný modrý sveter...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekné sandále si mala! mne sa páči tá čierna vesta s bielym "kožúškom" na figuríne

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie šaty čo máš v ruke a tie čierno-biele pásikované! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ahojte, v prvom rade by som chcela povedať, že tento blog milujem a pravidelne ho sledujem :). zároveň by som vás chcela poprosiť, či by ste si nepozreli aj môj blog :) ( http://sanni-zuzi.blogspot.sk/) ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Oasap giveaway on my blog! check it out! :)
    www.sultanassanctuary.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tie ružové šaty sú wow! Inak mňa okrem oblečenia zaujalo aj občerstvenie čo tam máte vyzerá famozne :)

    Inak už je na čase vymeniť si na poličke letný krém, ak ho ešte nemáš tip na jeden výborný tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/06/menime-krem-na-leto-doliva-rehydratacny.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tie úžasné modré topánočky som obdivovala už na f&f instagrame, na tie budem chodiť pravidelne polovať ! (nevieš aspoň cca povedať, kedy asi príde táto kolekcia do obchodov? počasie už na ňu aj tak máme.. :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fúúú tipujem tak v polovici leta :)

      Odstrániť
  11. F&F som si v poslednej dobe celkom zamilovala. Vždy tam niečo nájdem, čo mi sedí. Tieto fotečky su krásne, to jedlo vyzerá velmi chutne a oblečenie tiež.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Narazili ste aj na Patrika Igaza? :) mne sa paci ten kozuch a Tvoje sandalky zo Zary uplne najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť