★ STAR STORE OPENING ★

16.6.13

Spomínala som vám, že spolu so Zuzkou sme boli pozvané na slávnostné otvorenie novej predajne "STAR STORE", ktorého hrdou majiteľkou je Nela Kočišová. Podľa vzoru svojej kamarátky, ktorá vlastní obchod v Prahe, sa rozhodla, že spojí príjemné s užitočným a tak vznikol STAR STORE. Už samotný názov obchodu prezrádza jeho základný koncept. Sortiment pochádza zo šatníkov známych Sloveniek napr. Lucie Hablovičovej, Aleny Heribanovej, Karin Haydu, Lenky Šoóšovej či Zory Czoborovej. Jednotlivé kúsky nesú na sebe logá známych značiek ako Guess, Gucci, Prada, Dolce & Gabbana, no spolu so Zuzkou sme objavili aj oblečenie zo Zary si z Asosu. Mňa najviac zaujali dlhé levanduľové šaty, ktoré môžete vidieť na foto č.3. Okrem výrazných väčšinou slávnostnejších šiat však možno nájsť aj kúsky na bežné denné nosenie. Postupne do predajne zavítali aj modelka Ivana Kičikoleva, misska Veronika Husárová, Karin Haydu, Fero Mikloško, Rasťo Holubec alebo Soňa Skoncová, ktorá o tejto akcii pripravila malú dokrútku pre Fashion TV a ja som z nej bola úplne unesená. :) Preto ak máte radi výrazné kúsky od svetových značiek a ešte k tomu z celebritných šatníkov, zavítajte do STAR STORE na Dunajskej 48 v Bratislave. :)

I mentioned to you that me and Susan were invited to the opening of a new store "STAR STORE". The proud owner is Nela Kočišová and the store name reveals its fundamental business concept. The assortment includes designer pieces from Slovak celebrities. I was most impressed by a long lavender dress that you can see on photo nr.3. You can also find here evening dresses, casual pieces, accessories, shoes or bags. So if you like significant pieces from famous fashion designers, you should visit the STARE STORE on Dunajska street 48, Bratislava. :)

IMG_5090

IMG_5102

IMG_5128

IMG_5138
Soňa Skoncová pri práci :)

IMG_5143
Nela Kočišová

IMG_5151

IMG_5160

IMG_5162

IMG_5199

IMG_5183

IMG_5181

IMG_5180
Rasťo Holubec zjavne miluje výrazné a netradičné doplnky :)

IMG_5179

IMG_5171

IMG_5137
Mohla som hľadať koľko som chcela, ale žiadnu chybu som na nej nenašla ... Soňa je fakt kočka. :)

IMG_5135

IMG_5133

IMG_5132

IMG_5117

IMG_5113

IMG_5109

IMG_5100

IMG_5098

You Might Also Like

10 comments

  1. Aj si si nieco kupila?? A peniazky idu na nieco dobre?


    Super fotky, vyzera to byt zaujimavy obchod a super napad...


    A krasne outfity ste mali:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nič som si nekúpila, no ako som už spomenula, veľmi sa mi páčia šaty, ktoré sú na tretej foto, len by som musela do nich trochu schudnúť :D

      neviem či časť zisku putuje nejakej nadácii, ale znie to ako dobrý nápad :)

      Odstrániť
  2. och, znova ľutujem, že sa mi nedalo... a práve mi napadlo, že ja by som mohol otvoriť obchod s oblečením blogerov, nie? hneď by sa nám uvoľnilo aké-také miesto v skriniach :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď ho otvoríš, tak ma zavolaj- presne také niečo by som potrebovala :)))

      Odstrániť
    2. celé super, a vyzerali ste super, Timea krásne si bola zladená, jednoduché a pekné!
      a čo týka vypratávanie skrine, kľudne by som sa pridala ;) tiež mám toho nejako nazvyš a práve uvažujem čo predám a čo darujem.

      Odstrániť
    3. Patrik skvelý nápad, do takého biznisu by som aj išla :D

      Odstrániť
  3. so zuzkou vám to strašne pristane a áno,soňa je priam dokonalá :)) krásne fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc vám to slušelo :) a souhlasím Soňa je dokonalá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aké sú tam ceny?:) kúpila si si niečo??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nekúpila som zatiaľ nič :) a ceny sa rôznia v závislosti od značky, od desiatok Eur po stovky ... tak "přiměřeně" :)

      Odstrániť