Blush

4.7.13

Ďalší z ležérnych dovolenkových outfitov. Tieto šaty nosím síce ojedinele, no patria k mojim obľúbeným, hlavne vďaka ich voľnému strihu (len škoda, že materiál sa zvykne dosť krčiť). Chladnejšia staroružová farba je v mojom šatníku taktiež zriedkavá a mám pocit, že sa viac hodí k mojim teraz už tmavším vlasom. K šatám som doplnila čierne a strieborné doplnky, k tomuto odtieňu ružovej pasujú viac ako zlaté. Cez víkend ma čaká menší projekt, tak stay tuned. :)

Another casual holiday outfit. I wear this dress occasionally, but they´re my favorite, mainly because of their loose fit (but the material tends to be quite cringe). Colder old pink color is also rare in my wardrobe and I feel it fits me more to my now darker hair. I added a black and silver accessories to my outfit. I´m doing a small project over the weekend, so stay tuned. :)
IMG_5902
IMG_5893
IMG_5898
IMG_5897
IMG_5908
IMG_5917
dress - Zara
belt - Reserved
hat - H&M
sandals - Asos (similar here)
rings - Asos
bracelet - oasap.com

You Might Also Like

13 comments

  1. I love the dress! i have the same sandals in pink :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neskutočne ti to pristane! tie šaty a sandálky sú úplne super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvelo zladené Timi :) perfektný outfit

    OdpovedaťOdstrániť
  4. první co mě při tomhle outfitu napadlo bylo ''safari!'' :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Muy bonito el vestido!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tenhle outfit ti hrozně sluší:)
    ty šaty jsou krásný<3
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. perfektné zvolené doplnky a šaty super, mám podobné, no sú tmavé a podarilo s a i ich nechtiac odfarbiť, takže nejakú dobu nenosím, ale univerzálnosť nadovšetko.
    a tie vlasy, kočka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. great look, love the flats :)




    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Timi, šaty, doplnky a všetko je úplne perfektné! :)
    a vlasy sa mi páčia stále viac a viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tie doplnky su tu už spomenuté, ale čo je oveľa dôležitejšie, že ty ich vieš nosiť :))))

    OdpovedaťOdstrániť