B/W Tribal

15.7.13

Nechcem vás nijak strašiť, ale už je polovica júla a stále mám pocit, že leto poriadne nezačalo. Počasie je také na hrane, cez deň teplo, no veľa mrakov, takže opaľovať sa moc nedá a večer je zas chladno (hlavne keď o 4 ráno trasúc sa od zimy konzumujete kebab :D ). Leto v meste si akosi neviem moc užívať a najradšej by som ho strávila niekde na chate s krásnou záhradou a v blízkosti by sa nachádzalo jazero! Raňajkovala by som sladké červené melóny, zvyšok dňa by som bola pri vode a večer by som sa s priateľmi napchávala pri táboráku a spievali by sme karaoke (hlavne ja, lebo som tá najhoršia speváčka :D). Ako si predstavujete svoje ideálne leto???

I don´t want to scare you, but it's middle of July and I still have the feeling that summer isn´t here yet. The weather is so weird, days are pretty warm, but cloudy and nights turn chilly. I can´t enjoy summer in the city and I'd love to spend it somewhere at cottage near lake! I would have sweet red watermelons on breakfast, then would spend rest of the day by the lake and in the evening I would sing karaoke with my friends around the campfire :D. How do you imagine your ideal summer???

IMG_6287
IMG_6292
IMG_6299
IMG_6319

IMG_6316
IMG_6312
Top - Asos
shorts - H&M
heels - Newlook

You Might Also Like

19 comments

  1. pekné topánočky a ešte krajšie vlasy máš :) ja ani neviem ako si predstavujem svoje ideálne leto,ale viem,že nie tak ako prebieha

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzeráš super! a topánky a top sa mi veľmi páčia (:
    tiež by som strávila rada leto podobne ako si to napísala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no vyzeráš skvele! :) tá prvá fotka the best. a tie topánky. krása.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ono by aj ideálne leto bolo, nebyť liečenia sa v posteli s horúčkou.
    aj keď zo začiatku som si ho neužívala, keď sa konečne rozbehlo podľa plánov niekto musel večer v záhrade, v najchladnejší večer s bosými nohami cvičiť jogu na trávniku od rosy, ach tá hlúposť ;) chladnejšie teploty mi nevadia, ale ani keď je extra teplo, takže ja dúfam, že sa to ešte rozbehne.
    a inak chválim vlasy a boty!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne topánočky :) Moje ideálne leto by bolo na pláži pod slnečníkom s koktejlom v jednej ruke a s časopisom alebo knihou v druhej. Ochladila by som sa kedykoľvek v mori a užívala... nie ako toto "leto" u nás

    OdpovedaťOdstrániť
  6. máš veľmi pekné oči :)

    bonieblue.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. na to ze si dosla z dovolenky z turecka nejaka si moc biela. ale vlasy mas top :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano to je pravda :D v staršom príspevku som písala, že som dostala alergiu na slnko, takže som bola stále v tieni a to málo čo sa mi stihlo opáliť už vybledlo bohužial :D

      Odstrániť
  8. Vlasy máš teda fakt luxusné ! Ideálne leto je niekde, kde nie je príliš veľké teplo. Pri vode, s priateľmi a veeeľa dobrého jedla :D Och a tie topánky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wow this is such a lovely outfit, you look amazing! love your print top, super pretty!
    -
    Ester from Drawing Dreaming

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc pěkný outfit a taky nádherně vynikne na tom kobaltově modrém pozadí.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Wááw máš nádharné ombré! :) a moc ti to sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ideálne leto si predstavujem tak, že nás dojdeš pozrieť do KE!
    a daj mi tie boty! (po zväčšení veľkosti samozrejme :)

    OdpovedaťOdstrániť