Hamsa

9.7.13

Náramok s Fatiminou rukou (nazývaná aj ako "hamsa") som si kúpila ešte na dovolenke. Hamsa predstavuje číslicu "5", v islame symbolizuje otvorenú ruku (pravú) či 5 pilierov islamu (ó vďaka ti Wikipedia :D ). Tento druh talizmanu má priniesť svoju nositeľovi šťastie, zdravie, prosperitu a ochraňovať ho pred uhranutím, na ktoré ja verím. Už sa mi párkrát stalo, že ma z ničoho nič začala tak bolieť hlava, až mnou prechádzala zimnica. Poznám však malý trik, ktorý keď použijem, tak sa bolesť vytratí. Počarovať vám môže človek aj nevedomky. Preto sa niektorým ľuďom ani nepozerám do očí, jednoducho to nedokážem, mám nutkanie uhnúť pohľadom. Ak by sa vám chcelo googliť, tak  na nete môžete nájsť mnoho zaujímavých článkov a diskusií. A aby som sa poistila hneď dvakrát, tak som vo výpredajoch v Zare našla toto tričko s potiskom Fatiminej ruky. Hmm žeby náhoda? :D Veríte na silu talizmanov? Nosíte nejaký pri sebe?

I bought this bracelet with Fatima's hand (also called "hamsa") during my vacation. Hamsa represents the number "5", in Islam symbolizes the open right hand or 5 pillars of Islam (oh thank you Wikipedia :D). This kind of talisman is used to bring good luck, health, prosperity and protect its owner from being bewitched, in which I believe. Sometimes it happened to me that I started to have a really strong headache out of nowhere. But I know a little trick to take the pain away. Therefore i´m not able to look into some people eyes. And to be insured twice, I found this t-shirt with Fatima´s hand print on sale in ZARA. Hmm could it be a coincidence? :D Do you wear any talisman?
 
IMG_6144
IMG_6149
IMG_6155
IMG_6160
IMG_6175
IMG_6168
IMG_6169
IMG_6178
t-shirt, skirt, bag - ZARA
sandals - ASOS
hat - H&M
bracelet - oasap.com

You Might Also Like

14 comments

  1. Fotky super a aj tričko. Tie vlasy sú skvelé, normálne z teba spravili takú sweet teen , v najlepšom pravdaže.
    Minulý rok som si kúpila prívesok na krk s týmto znakom, aj keď na urieknutia neverím, teda do istej doby. Keď sme na jar boli v Budapešti tak tam po mne nejaká teta ( vyzerala ako pravá dáma, naozaj!), vykrikovala na prechode z ničoho nič a ešte sa ma snažila aj o pluť, nechápala som a na druhý deň mi bolo celý totálne zle čo som ani z hotelu nevyšla, až po pár mesiacoch mi docvaklo, že v podstate ma asi nejako očarovala alebo čo.
    A inak talizmany nenosím, nosím v sebe nejaký druh viery v pozitívne myslenie, nezameriavam sa a nestrácam čas myslením na negatívne veci, pretože nás iba brzdia a neposúvajú dopredu, takzvané parazity, ktoré cucajú pozitívnu energiu človeka. A ak chcem niečo dosiahnuť tak sa zameriavam hlavne na to dobré a zlé veci si nepripúšťam k telu, no existujú skutočnosti s ktorými nepohneme a máme ich v sebe, ktoré sú dane geneticky, dajú sa buď formovať, alebo si z nych nerobiť ťažkú hlavu.

    Inak v poslednej dobe sa viac a viac zamýšľam pri príspevkoch na blogoch na úplne iné veci ako je móda :D Tak dúfam, že nevadia moje keci ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne tvoje "kecy" vôbec nevadia :D práveže by som rada čitateľov zapájala do diskusií :D a ten zážitok s plujúcou tetou musel byť fakt "príjemný" :D asi ti niečo závidela :D

      Odstrániť
  2. To spojenie takých farieb je krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Muy bonita la camiseta!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som si presne taký náramok (ale na červenej šnúrke) chcela kúpiť, keď som bola pred dvoma týždňami v Turecku, ale nikde!!! som ho nevidela. Všade také skôr cetkovité náramky, ktoré mi prišli skôr ako pre malé deti. Tvoj je naozaj krásny, super úlovok!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásný outfit :) skvěle barevně slazeno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To tričko je super:) tiež neverím na urieknutia a našťastie sa mi snáď ešte ani nestalo, teda aspoň o tom neviem a nijaká taká udalosť sa mi nevybavuje:D...inak tie vlasy máš perfektné, môžem sa spýtať či si to robila sama alebo u kaderníka?? Ja som si teraz kupovala tú lorealku, ale nevyšlo to práve podľa mojich predstáv, tak teraz rozmýšľam či by som si to nedala kaderníkovi spraviť:)) A obdivujem topánky:D Hľadám niečo podobné, klasické čierne jednoduché, ale nikde nič:D

    anotherdannieslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, na ombre by som si sama netrúfla, nechala som si ho spraviť u kaderníčky :) kukni http://kadernictvo-bratislava.sk/ alebo na https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151756029215148.1073741909.163901945147&type=1#!/kadernictvo.bratislava?fref=ts

      sandálky nájdeš na Asose, ale už sú skoro vypredané :(
      http://www.asos.com/ASOS/ASOS-FLOCK-Leather-Flat-Sandals/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2869784&SearchQuery=asos%20flock&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Black

      Odstrániť
  7. Verím na silu talizmanov, rozhodne. Nemám rada sukne ale tá tvoja je krásna, celé si to pekne skombinovala, páči sa mi to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty si odkedy taká poverčivá? :)
    vieš o tom, že tu vyzeráš perfektne? najmä tá prvá fotka ;)

    OdpovedaťOdstrániť