Styling II. - Barbora

13.7.13

Minulý týždeň som sa po dlhých 10 mesiacoch stretla s Alex, lebo som dostala chuť tvoriť. Alex je veľmi proaktívna, tak trochu workoholička a tajne ju obdivujem, lebo je stále plná energie a nápadov. Zhodli sme sa, že celé fotenie sa bude niesť v zmysle " american summer a festival boho" a prebiehalo na Sandbergu v nadmorskej výške snáď 1500 m. :D Ok, zjavne preháňam, no skúste sa vyštverať na vrchol strmými, úzkymi a pieskovými cestičkami a ešte k tomu s taškami plnými oblečenia. Po fotení sme mali piesok snáď vo všetkých otvoroch :D. Pripravila som 5 outfitov, ktoré sú na prvý pohľad odlišné, no stále zachovávajú podstatu zvolenej témy. Tmavú rockerku strieda plážová pohoďáčka, nespútaná bohémka či romantička v čipke. Na záver pridávam pár foto "zo zákulisia". :)

Last week I met with Alex after long 10 months. Alex is very proactive, a little workaholic and I secretly admire her, because she´s still full of energy and ideas. We agreed that the main theme of entire shooting will be "american summer and festival boho". I prepared 5 outfits, which are different at first sight, but still keep the essence of the chosen topic. Dark rocker meets beach girl, freelance bohemian or the romantic girl in lace. Finally, I added some photos from behind the scenes. :)

Enjoy!

Foto: Alexandra Rymšinová
Modelka: Barbora/Exit Model Management

Picture 056
dress - Forever 21, hat, top - H&M

Picture 186
top - choies.com, vest - Textile house, beanie - H&M

Picture 226
hat - H&M, top - Gate

Picture 265
dress - no brand, top - Gate, hat - H&M, sandals - Topshop

Picture 431
shorts,body - Asos, blouse, scarf - H&M, boots - Primark

Picture 109
tunic - boohoo.com, belt, scarf- vintage

Picture 123


BEHIND THE SCENE

IMG_6248
bojové podmienky

IMG_6247

IMG_6243

IMG_6237

IMG_6245


V priestoroch Exit MM
IMG_6234


IMG_6233

IMG_6232


You Might Also Like

13 comments

  1. amazing photos! :)




    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super :) joj Timi, chcem ta vidiet v nakupnych maniackach. nechces sa prihlasit? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neni zly napad. timbo ma navyse tiež pekne rozvinutu slovnu zasobu a ostry jazyk:D

      Odstrániť
    2. Aj jaaa ju chcem vidieť v nakupnych maniackach vau to by bolo super :D

      Odstrániť
    3. haha, no už som nad tým reálne uvažovala, a ostrý jazyk? :D asi by ma museli každú chvíľu vypípať :D

      Odstrániť
  3. krásne! a tiež si myslím, že by bolo fajn vidieť ťa v Nákupných maniačkach ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasné fotky :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelá práca! Klobúk dole ;)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. WOW! paráda! ;)

    Čtenářky, zvu Vás na můj blog, na svoji první Giveaway ;)
    http://adel-ma.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť