Vacation in Turkey

1.7.13

Po skvelej dovolenke strávenej v krásnej tureckej Alany-i začínam opäť naplno postovať. V Turecku som bola prvýkrát a zo začiatku som mala menšie predsudky, lebo ľudia vám dokážu narozprávať hocičo. :D Vyše 30 stupňové teploty ma ani moc neprekvapili, lebo s tými som bojovala aj na Slovensku, no najviac ma zarazila tá vlhkosť vzduchu. Moje vlasy s ňou zvádzali každodenný boj, držali sa statočne, no skôr či neskôr sa aj tak zmenili na beztvarú masu, ktorú som musela skrotiť do copu. :D Obžerstvo u mňa dominovalo po celý čas a za tento hriech som bola kruto potrestaná vo forme alergie na slnko. Na rukách a ramenách mi vyrašili svrbiace pupence a tým sa u mňa pobyt na slnko skončil, no aj túto nepríjemnosť som prežila, veď dejú sa aj horšie veci. :) Taktiež som bola upozornená, aby som si zobrala väčší obnos peňazí, lebo môžem veľmi dobre nakúpiť....fejky. :D Fejky boli všade kam moje oči dovideli. Prevládali nekvalitné tričká s logom Jack Daniels, Adidas či YSL, kabelky LV, Michael Kors, Conversy a mnoho ďalších. Odolala som, no to sa o väčšine turistov povedať nedalo. :D Tak či tak som si Turecko obľúbila a určite by som tam chcela ešte zavítať. V najbližšom poste sa dočkáte aj pár foto. :)

After a wonderful vacation I´m starting to post articles again. It was my first time in Turkey. More than 30 degree temperature did not surprise me, but the humidity was killing me. :D It was a daily battle for my hair and sooner or later it changed into a shapeless mass. :D I was eating all the time like crazy and I was cruelly punished for that. I got some form of sun allergy. Hundreds of itchy pimples appeared on my hands and arms. Also, somebody gave me an advise to took a larger amount of money, because I can buy a lot of fake clothing and bags. :D I resisted, but most of the tourists don´t. :D Anyway, i really liked to spend some time in Turkey. I will post some photos in the next post.
 
IMG_5647

IMG_5645

IMG_5650

IMG_5661

IMG_5672

IMG_5676
top - second hand
skirt - Zara
sandals - Primark + DIY
bag - Asos
necklace - H&M

You Might Also Like

9 comments

  1. super vyzeras! a velmi pekny kontrast trička so suknou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc ti to slušelo!ta sukně je parádní!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. si krásne oblečená :) a skvele vyzeráš!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Užasné boty, sluší ti to :-)

    thevoguebyme.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nove vlasy SUPER!!! a tesim sa, ze si odolala fejkom! nie ze by som si o tebe myslela, ze by si sa natolko znizila a kupila si chabu napodobeninu, ale fakt som rada, ze v tejto otazke mame rovnaky nazor :) ja som svoj vyjadrila aj tu : http://www.nfashion.sk/2013/06/you-cant-fake-fashion.html a chcem ho zdielat do celeho sveta!!!! :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :D tak koukam, že to máme s tureckem uplně stejně!...a mně počasí s vlasama nic nedělá, ale je mi v nich vedro, takže skončej v culíku tak jako tak...takže si z toho nic nedělej:D

    a turecko mam tu: pragueneedsmorestyle

    OdpovedaťOdstrániť