Embroidered dress

7.8.13

Tieto šaty sú ako stvorené pre horúce letné dni. Dostala som ich pred 5 rokmi od priateľovej mamy, ktorá ich kúpila v nejakom butiku v Írsku. Prvýkrát mi pripadali veľmi presladené, dá sa povedať že až také detské, no beriem späť svoje slová, lebo teraz patria k mojim obľúbeným. Dokonca ich prezývam "panenské šaty". :D Že prečo? Asi preto, že pod ne nenosím podprsenku.....haha....ale nie....:D. Ale ak by som bola dostatočne šialená, tak by som sa v nich aj vydávala....niekde na lúke.....a na hlave veniec z krásnych sýto-žltých púpav. :)

This dress is perfect for hot summer days. I got it from my boyfriends mom who bought it in some boutique in Ireland. The dress looked too sweet & childish to me for the first time, but I ´m taking back my words, because it´s my favorite now. This dress has a nickname  already - "the virgin dress". :D Why? Probably because I don´t wear bra under it ..... haha .... just joking....:D. But if I was crazy enough, I would probably get married in this dress.... somewhere on the meadow ..... wearing a beautiful head wreath made from dandelions. :)

IMG_6948

IMG_6955

IMG_6980

IMG_6988

IMG_6970

IMG_6963
dress - no brand
shoes - Zara
necklace - romwe.com
clutch - oasap.com

You Might Also Like

19 comments

  1. Sú krásne :) Fotky sú super, máš neskutočné vlasy! A ešte viac sa mi tuším páči náhrdelník a to ako ladí s nechtami na nohách :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oh vau, ja ťa žeriem Timi :). Si naozaj nádherná ženská a máš perfektný vkus je úplne super sledovať, ako sa tvoj štýl vyvíja postupne...minule som si prezerala tvoje staré posty, dokonca njstaršie, čo tu máš a išla som postupne a tak bolo vidieť ako sa vyvíja tvoj štýl..super úplne..a topánky nádherné, šaty to isté :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty saty jsou uzasny, hrozne ti slusi!)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsou krásné a díky výšivce i hodně aktuální.)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásné šaty a na druhé fotce ti to moc sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie šaty sú super, niečo podobné by som potrebovala, aj s tou výšivkou. k výšivke mám špeciálny vzťah ;)
    a topánky sa mi tiež veľmi pozdávajú.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie topánky sú k tomu úžasné :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Celý ten outfit je úplne super :)
    http://www.dominikababnicova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš perfektní vlasy!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jsou moc pěkné a zaujaly mě i ty boty! :)
    Ea

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I really lovet he necklace. Such a pretty color

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Really cute dress, you look so pretty!
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  13. konečne šaty! :) a tie vlasy máš fakt bohovské, hrozne Ti pristanú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. AHOJ! Som úplne nová bloggerka. Vedieš fakt super blog, tak ak by si náhodou mala čas, tak sa tam prosím zastav a napíš mi, čo by som mala vylepšiť alebo zmeniť. Nemám tam toho síce veľa ale niečo sa tam nájde.
    http://zoeyshall.blogspot.sk/
    Ďakujem veľmi pekne!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Zbožňujem takýto druh šiat, asi všetky, ktoré mám v skrini sú takéto :) a tie botičky sú krásne :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Stekle su top! Udelujem plus 100 bodov!

    OdpovedaťOdstrániť