Favorite Cosmetic Products for August

2.8.13

IMG_6938

Uznávam, že som tak trochu "kozmetický analfabet", pretože to nie je vyslovene oblasť, ktorá by ma bavila. Ale roky mi pribúdajú a uvedomila som si, že tých produktov sa mi hromadí stále viac a viac. Pribúdajú vrásky a koža už nie je taká elastická. Kedysi mi stačila obyčajná Nivea na tvár aj na telo, ak som v noci prišla zo žúru, tak som sa častokrát pod vplyvom "únavy" (tak to nazvime,ok?) ani neodlíčila (och pleť moja drahá, neviem či mi to niekedy budeš môcť odpustiť :D ). Ale myslím si, že nie som jediná, ktorá takto zhrešila, že? 

IMG_6939

Neutrogena hydratačné telové mlieko - kým moja pleť na tvári má sklon mastiť sa, zvyšok tela mám dosť suchý. Hlavne nohy, na nich sa mi zvyknú tvoriť šupinky suchej kože. Telové mlieko je bez parfumácie, nie je mastné, rýchlo sa vstrebáva a vôbec nedráždi pokožku. Používam ho po každom sprchovaní a odvtedy nemám na nohách žiadne šupiny. Mám pocit ako keby bol povrch kože pokrytý ochranným filmom. Takže u mňa spokojnosť najväčšia.
Radox Pena do kúpeľa Muscle Therapy a sprchový gél Soothe - dostala som možnosť otestovať tieto výrobky a musím sa priznať že spočiatku mi značka Radox nič nevravela. Tak som si ju trochu preklepla. Ide o anglickú značku, ktorá vznikla v roku 1908 !!! Vo svojich začiatkoch sa zameriavala na predaj kúpeľňových solí na nohy no počas rokov si neustále získavala srdcia zákazníkov, čo viedlo k rozšíreniu sortimentu. Vybrala som si penu do kúpeľa Muscle therapy s výťažkami zo ženšenu a čierneho korenia. Bohužiaľ som ho ešte nevyskúšala, lebo v tomto horúcom počasí preferujem rýchlu ľadovú sprchu no o to viac sa môžem tešiť na chladné zimné obdobia, keď prídem napríklad z behania a spravím si horúci kúpeľ. Vôňou mi pena pripomína pánsku kolínsku, ktorú ja osobne milujem! Sprchový gél som začala používať hneď a nesklamal. Nie je príliš penivý, má skôr krémovitú, hladkú konzistenciu, nevysušuje pokožku. Výrobky zn. Radox dostať bežne v drogériách a ak vás zaujíma viac, tak mrknite na radox.cz

IMG_6940

Aussie ste už isto zahliadli na pultoch DM drogérie a už sa o ňom písalo aj na pár slovenských blogoch. Niektorým ľuďom vyhovuje a sú nadšení a iným nepasuje vôbec. Našťastie patrím do prvej skupiny. Kupujem si zatiaľ iba tento balzam, po ktorom mám vlasy jemné, nadýchané, hydratované a ľahko sa rozčesávajú. Časom vyskúšam aj ostatné výrobky. 
Na obale kokosového oleja by mali uvádzať varovanie "Nevoňať!". Ale to je asi hneď to prvé, čo každý spraví. Ja som hneď oľutovala, lebo tá vôňa ... tá vôňa vás dostane do kolien! Vedeli ste, že kokosový olej sa dá využiť na minimálne 12 spôsobov??? Je to hotový zázrak! Viac si prečítajte v tomto užitočnom článku!
Ja ho zatiaľ používam na vlasy. Pred ich umytím si ho aplikujem na končeky, nechám pôsobiť aj pol hodinu a potom vlasy klasicky umyjem. No rada by som ho zakomponovala aj do jedálnička. 

IMG_6942

Čistiace adstringentné tonikum od Garnier - je určené pre zmiešanú až mastnú pleť, ktorá je charakteristická rozšírenými pórmi, nedokonalosťami a má vyššiu tendenciu mastiť sa. Obsahuje zinok, ktorý sťahuje póry a kyselinu salicylovú, ktorá sa bežne používa pri problémoch s akné. Jediná vec čo mi vadí je silná vôňa alkoholu, ktorý dosť dráždi až ma z neho dusí. 

IMG_6943

Priesvitný lak Sally Hansen - bola som prekvapená, keď sa SH konečne objavila aj u nás. Cenovo vychádza na 4 € čo je trošku viac, ale kvalita je zaručená. Písala som o ňom napr. tu.
Žltý lak Astor - žltú nemám rada na oblečení, no na nechtoch je hravá a stretla sa s pozitívnymi ohlasmi, za ktoré ďakujem! :) Pre výrazný efekt je potrebné naniesť aspoň 3-4 vrstvy!!! Ale ak ako podklad použijete biely lak, tak stačia iba 2.

Ktorý je momentálne vás obľúbený kozmetický výrobok?

You Might Also Like

8 comments

  1. sally hansen má super farby, hlavne tie nude pastelové. a astor ma prekvapil farbami lakov, celkom fajn, ale 3-4 vrstvy, to je na mňa moc, ešte aj biely podklad :D
    a ten kokocsový olej by som teda aj skúsila, v poslednej dobe používam tisíc olejov, olej na vlasy, olej na telo, dokonca už mám v poličke min. tri druhy, olej do šalátov, olej sem-olej tam.
    a čo sa týka odličovania po žúrkach, to musí byť aj o piatej ráno, aj keby som na nohách nemohla stáť, na to som si vždy dávala bacha. aspoň nejaký bod :D
    a môj najobľúbenejší výrobok je garnier olej na telo v spreji, najskvelejšia vôňa a ten pocit na tele je na nezaplatenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neutrogenu som skúšala, bola fajn, no trošku mi na nej práve vadila tá neparfumácia. Mám rada, ked telové mlieko vonia aspon trošku, preto zostávam verná nivei. A páči sa mi ten odtieľ žltého laku, čo si vybrala. Krásny.
    Môj naj kozmetický výrobok? Je to jeden trblietavo ružový lak z Avonu, ktorý sa stal aktuálne mojim najoblubenejším toto leto. Chystám o nom aj článoček na blogu. Možno niekto si povie, že Avon je o ničom, ale ja môžem zas povedať, že má dosť zaujímavých a dobrých produktov.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten kokosový olej musím taky zkusit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kokosák a Sallyho mám doma tiež a som viac než spokojná :) Olej som istý čas používala aj na pleť, potom som si dala vždy pauzu a potom zas :) Celkom mi to na pleť pomáha, teda je jemnejšia, čo mám vyhádzané líce tak sa to zlepšuje a proste je top. Kým som ešte mala dlhé vlasy tak som ho používala od končekov až po korienky, aby som si vyživila aj pokožku hlavy, potom sa mi omnoho menej mastili, no v týchto horkách by som to na noc nezniesla a keďže už som "nakrátko", tak iba občas keď je chladnejšie ho šupnem do celých vlasov :D
    O značke Radox už som počula, resp. videla som ju už takmer všade a aj som niektoré veci ako šampóny a sprcháče skúšala. Nemám čo vyktnúť, krásne voňajú (väčšinou, haha :D) a spĺňajú svoj účel. Tú penu by som však rada vyskúšala, aj keď sa momentálne tiež sprchujem iba ladovou vodou, ale ladový kúpel by možno tiež nebol zlý :D Super článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten kokosový olej chváli asi každý, moja teta ho používa na opaľovanie a je ako čokoláda, nedá naň dopustiť...už ho musím konečne aj ja vyskúšať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kokosový olej, najlepšia vecička, maximálne univerzálna. Určite vyskúšaj aj v kuchyni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No já pořád čekám, až Aussie dorazí i do DM v ČR :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu:)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Fuu, ten kokosovy olej som minule uz drzala v ruke, nabuduce ho musim odniest az k pokladni :)

    OdpovedaťOdstrániť