Go Elmhurst Go!

14.8.13

Bezjbalové tričká sú teraz horúcim trendom a nebojím sa priznať, že som si ho celkom obľúbila. Som rada, že ich použiteľnosť sa povzniesla nad vyšší level, to znamená, že bejzbalové tričká fakt nemusia byť určené len na bejzbalové zápasy či tréningy, ale môžete ich kľudne skombinovať s elegantnými šortkami či sukňou a ísť do práce. Aspoň mne to problém nerobí. :D Mala som ich pár vyhliadnutých na Ebay alebo Asos, no potom som akosi nedopatrením robila poriadok v skrini a objavila som dva kusy, ktoré mi otec priniesol z USA asi pred 13-14 rokmi!!! V tom čase som v nich doslova plávala a teraz sú mi akurát a ešte k tomu "8" je moje šťastné číslo! Napriek toľkým rokom sú v super stave a ak by ma aj náhodou prestali baviť, vždy ich môžem využiť ako pyžamo alebo na bežné domáce nosenie. Páči sa vám tento trend?

Baseball shirts are very trendy now and I'm not afraid to admit I quite fall in love with them. I am glad that their applicability got to a higher level. I mean baseball shirts really don´t need to be worn only on baseball matches or trainings, but you can combine them with elegant shorts or skirt and go to workI wanted to buy some t-shirts on Ebay or Asos, but then I accidentaly tidied my closet and I discovered two pieces my dad brought from USA about 13-14 years ago! They were too big for me at that time but now they fit me plus "8" is my lucky numberDo you like this baseball t-shirts?
 
IMG_7096

IMG_7110
IMG_7133
IMG_7143
IMG_7130
IMG_7120
t-shirt - no brand (USA)
skirt, shoes - ZARA
bag - ebay.co.uk
rings - Asos

You Might Also Like

18 comments

  1. tie tričká vyzerajú naozaj super, ja som ich vždy táák milovala ;)
    keď som začala chodiť s priateľom našla som v jeho šatníku basketbalové dresy, ktoré som mu prikázala vyhodiť, no nespravil tak. teraz uvažujem, že mu jeden ukradnem, či by som v ňom nevyzerala celkom k svetu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na tvojom mieste by som mu ich všetky pobrala a nosila ich :D

      Odstrániť
  2. V H&Mku som sa teraz doslova zamilovala do jednej bluzky, ktora vyzera ako bejzbalovy dres :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. připadam si trochu divně, tohle jsem nosila, když mi bylo třináct...ale co, aspon tím omládnu:D

    pragueneedsmorestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  4. urcite to vyzera stylovo... mne sa velmi lubi bejzbalova bunda... o tej snivam uz od malicka, raz sa mozno dockam :)
    a pristane ti to... !

    Keida

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takéto šťastné objavy v skrini zbožňujem! A ty v tomto outfite vyzeráš veľmi dobre. Hlavne modré lodičky sú tip top pre mňa.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to tričko je namakané a ten štýl sa mi páči aj z toho dôvodu že v takejto kombo musíš dosť dráždiť všetkých okoloidúcich :) ja si plánujem zaobstarať zase basketbalovú Lakers šiltovku a som zvedavá ako to k sukni alebo opätkom bude vyzerať :)

    theysaidsheisfat

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zhodou okolnosti Lakers šiltovku mám, ale zatiaľ ju nosím len k športovým outfitom :)

      Odstrániť
  7. The t-shirt is so cool! I also love the shoes

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvělý outfit! :)
    http://mijacek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. máš úžasný boty! celkově celý outfit je bomba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mne sa take tricka sice moc nepacia ale outfit je pekny stylovy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. já jsem zase takové ukořistila za 9 kč v secondhandu :) moc se mi tvoje kombinace líbí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. celkovo sa mi to veľmi páči a tie topánky a sukňa sú TOP! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Aj ja by som strašne rada nosila také tríčká, len čo keď na jar už chcieť nebudem a čo s nimi? Navyše keď v Blave sa zháňajú tak ťažko.. Ale všetko čo máš oblečené na sebe vyzerá tak super, že sa mi to tričko páči už len pre to ako ti pasuje. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v sekáčoch sa dajú nájsť v pohode takéto tričká, takže keby ťa omrzeli, tých pár centov či eur ti ľúto nebude :)

      Odstrániť