Printed pants + Neon

17.8.13

Tento týždeň bol opäť hektický, no teší ma, že som sa mohla aspoň na pár hodín vidieť so Zuzkou a do šatníka mi pribudol menší darček, ktorý čoskoro bude aj na blogu. Za pár minút vyrážam na dovolenku číslo 2. Notebook si beriem so sebou, ale neviem či budem mať prístup na internet. Pre tento prípad som sa usilovne pripravila a prednastavila som články, ktoré budú postupne pribúdať počas týždňa. V utorok sa môžete tešiť na exkluzívny rozhovor. Majte sa krásne!

This week has been hectic again, but I'm glad I could meet with Susan for a few hours and i received a small gift that i´m going to show you here on my blog as soon as possible. In a few minutes i´m leaving for vacation and I´m taking my notebook with me as well, but I don´t know if there will be any internet access. For this case, I prepared and I preset some articles. On Tuesday you can look forward to an exclusive interview. See you soon!

IMG_7181

IMG_7195

IMG_7185
pants - F&F
top - Zara
shoes - Mango
bag - Asos

You Might Also Like

14 comments

  1. Oh, miluju, jak ti ladí nehty s kalhotama a náramek s tričkem, luxusní outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Muy bonitos los pantalones!!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na prvej fotke vlavo- a ja ze aky sused ta tam ocumoval, a to je asi len socha :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha už veľa ľudí si to všimlo, ta socha je dosť creepy :D

      Odstrániť
  4. Jééé máš krásný blog, narazila jsem na nějp poprvé. Outfit je super, máš to krásně slaěný...náramek, nehtíky, nnáhrdelník!:)

    Budu moc ráda když se koukneš na ten náš,)
    http://worldneedsblondes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. potesila si ma tymito nahavicami, som ich velkou fanusickou:) a este si to k tomu krasne skombinovala:) well done!!!:)

    http://fashionismypassion-nickey.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nejvíc vždycky obdivuju tvoje boty a tentokrát máš navíc krásné doplňky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Amazing look! Love the print in ur pants :)
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pretty :)*
    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť