Vacation Look nr.1

31.8.13

Verím tomu, že letnému počasiu ešte nie je ani zďaleka koniec a v septembri či októbri sa stále budeme môcť tešiť zo slnečných dní. Na jednej strane mi je trochu smutno, že leto tak rýchlo ubehlo, ale to nič nemení na fakte, že september je jeden z  mojich najobľúbenejších mesiacov! Mnoho známych vrátane mňa má v tomto období narodeniny (juhuu darčekyyy :D), niektorí z nich sa stanú dokonca rodičmi (juhuuu bábätká :D), opäť začnú vysielať moje obľúbené seriály no a nesmiem zabudnúť na milovníkov fashion - fashion weeks!!! Na čo sa tešíte vy?

I believe the hot sunny days are not over yet. I feel a little bit sad that summer has passed so quickly, but it doesn´t change the fact that September is one of my favorite months! Many of my friends including myself are celebrating their birthdays (yay, presents !!! :D), some of them will become parents (yay, babies :D), my favorite TV shows and series are going to be broadcasted again and I can´t forget on the fashion lovers - fashion weeks! What are you looking forward to?

IMG_7307

IMG_7315

IMG_7318
top - H&M
shorts - second hand
wedges - Stradivarius
rings - H&M
necklace - ebay.co.uk

You Might Also Like

23 comments

  1. WAU Timi, tak ty tu vyzeráš úžasne. Kočka ako lusk! Ja milujem tvoj blog, ale to ti tu pisem asi vzdy ked komentujem :D Proste je to tak...a stále máš lepšie a lepšie outfity, veľmi sa mi to ľúbi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzeráš super, ten top a šortky sú tip top.
    a ja sa teším na FW, na dovolenku, na jesenné dni, outfity a všetko okrem školy.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na týchto fotkách máš nádherné nohy!
    a outfit je krásny! veľmi ti to pristane! ale naozaj veľmi!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Timea, tie sortky ta bohuzial rozsiruju.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nerozširujú, ja taká široká som :D

      Odstrániť
    2. Hahaha, Timi, ty si podarena :D

      Odstrániť
  5. timi, vsetko dobre, ale najviac su tie boty!!! tereza j.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. outfit je velmi pekný :) jediné čo by som vymenila sú topánky,ktoré sú krásne len sa mi k tomu nehodia :)

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásná! Mimo jiné jsou super i ty prstýnky!
    Nedávno jsem na svém blogu psala o tom, tak v obchodech s oblečením skončilo léto už v červenci. http://latereza.blogspot.cz/
    Ale podzimní móda - kabátky, černé silonky, sáčka - to je tak fajn! =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak to máš pravdu, veď už v auguste sa v obchodoch objavila jesenná kolekcia...neviem kam sa tak náhlia :D

      Odstrániť
  8. zlatá si ! a počúvaj, neschudla si nejak velice (hlavne tým nechcem povedať, že by si to potrebovala alebo bola predtým nejaká veľká :D ale mám pocit, že tu máš také manekýnovské nohy - preto ma pobavil koment nado mnou o rozširujúcich šortkách, keďže ja som mala úplne iný dojem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hah :D no začala som behať tak trochu intenzívnejšie, že by sa už konečne začali prejavovať výsledky??? :D

      Odstrániť
  9. TIe boty sú dokonalééééé, také som zháňala celé leto a neúspešne :/ :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY - Rexona Maximum Protection dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Máš bohovské nohy a ešte bohovskejšie topánky. Dokonalosť! ♥

    OdpovedaťOdstrániť