Watermelon Nail Art

29.8.13

IMG_7014

Inšpirovala ma melónová sezóna. :)

Jednoduchý návod:
malíček + ukazovák: ako základ som použila tmavo-zelený lak z H&M a nepravidelné čiary som vytvorila pomocou špárátka, zmiešala som modrú a žltú, čím vznikla zelená a na vrch som dala ešte trochu žltej
prostredník: základ tvorí tmavo-zelený lak, trojuholník som vytvorila pomocou lepiacej pásky, naniesla som najprv biely podklad a potom červený lak. Čierne bodky som spravila s bodkovačom, ak ho nemáte použite napr. hrot pera.
prstenník: ako podklad som použila červený lak, koniec nechta som pretrela tmavo-zeleným lakom a "semienka" sú spravené pomocou bodkovača a špárátka.

 Enjoy!

IMG_7026

You Might Also Like

4 comments

  1. teda, ty si s těmi nehty vyhraješ! já jsem ráda, že nalakuju jednou barvou a vypadá to ok :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné :) a pozývam ťa na moju giveaway :) http://lenusmev.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Melónové nechtíky sú super :) Niekedy skúsim :)

    OdpovedaťOdstrániť