Autumn´s Favorites ´13

20.9.13

Neprejde snáď ani jeden deň, kedy by som si neprezrela stránky s oblečením. A aj keď si zrovna nechcem a nepotrebujem nič kúpiť, rada sa preklikávam hore dole a sledujem čo by sa mi tak páčilo a s čím by som konkrétny kúsok skombinovala. Mám takú zvláštnu úchylku....ak ma nejaká vec zaujme, pridám si ju do "wishlistu" a zrazu sa vo mne objaví taký pocit, ako keby som už danú vec vlastnila. Zvláštne že? :D Tentokrát som po dlhom čase navštívila sheinside.com, na ktorom ma zaujali prekvapivo nízke ceny a najviac si brúsim zuby na trenčkot. ASOS je jeden z mojich naj naj naj online shopov, na ktorom nakupujem skoro každý mesiac. Wishlist, ktorý vidíte je veľmi skromný, lebo ten pôvodný má vyše 50 položiek. :D Cez ktoré stránky najviac nakupujete vy ?



9821280393_ab4274ba4d_o



4

1.  Sweat Skater Dress In Colourblock
2. Bag With Felt And Metal Corners
3. New Look Japan Monk Shoes
4. Timeless Nyree Heeled Shoe
5. ATOMIC Leather Ankle Boots with Perspex Heel
6. New Look Paradise Chop Out Cross Body Satchel
7. Boyfriend Watch
8. Pieces Adina Shopper Bag
9. Ted Baker Ecarna Leather Ankle Boots

You Might Also Like

9 comments

  1. Trenčkot a čierne sačko sa mi veľmi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné! Ten druhý se mi líbí nejvíc! :)

    http://mijacek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 2 a 6 z prvního obrázku jsou dokonalé <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oblecenie z netu velmi nenakupujem, ale doplnky ano, najcastejsie na ebyai :) Z tvojho prveho wishlistu vyzera super ta kozena bunda a z druheho posledne boticky, tie su na umretie :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyše 50 položiek :D
    ja iba cez asos,a lebo topshop, no ten ma v poslednej dobe dosť sklamáva.
    a 3 kabát je super,, presne niečo podobné by sa mi na zimu zišlo.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny blog! Prosím navštív aj ten môj, prípadne nechaj komentár/pridaj sa medzi členov :) ĎAKUJEME!!♥
    http://www.ourfashiondiaries.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Najviac vecí objednávam cez boohoo.com, newlook.com, a samozrejme ebay.co.uk.
    Sem-tam asos.com, alebo dorothyperkins.com.
    Z tvojho wishlistu sa mi najviac páči oversized kabát a ten akože aztécky sveter, ale všetko je moc fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne veci. :)
    http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Asos je zloo :D Clovek si musi zakazdym nieco kupit, ked tam zabludi :D

    OdpovedaťOdstrániť