DIY: Ring Holder

5.9.13

 photo picasioncom_0965bcdd1f0e00fda7428dcdfbb0997c.gif

Udržať poriadok v šatníku je komplikované a medzi bižutériou ešte ťažšie, ale postupne sa snažím dávať všetko do poriadku. Tentokrát prišli na rad prstene. Doteraz som ich mala pohodené v drevenej šperkovnici a prehrabovala som sa v nej snáď celú večnosť, kým som našla prsteň, ktorý som chcela. Ale spravila som tomu rázny koniec. Vyrobila som si z darčekovej krabičky a zo starého trička "držiak" na prstene, ktorý je maximálne prehľadný.  


a


Odmerajte si krabičku, ....
b


....aby ste vedeli aké široké pásy máte nastrihať.
IMG_7590


Nastrihané pásy látky...
IMG_7591


... začnite rolovať ...
IMG_7592


... a postupne ich natesno vkladajte do krabičky.
IMG_7593


H O T O V O ! ! !

IMG_7594


IMG_7610

You Might Also Like

12 comments

  1. super nápad, dobre, pekne, prehľadne. bohužiaľ to by som potrebovala celú skrinku šuflíkovú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. velmi pekne ;)
    ja som tiez pred casom robila cosi podobne
    http://bynicka.blogspot.sk/2013/05/ringbox-diy.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je chytré! a dobré! využiju některou krabičku z asosu a jdu na to!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vaaaau super napad, vazne to asi skusim :) prave si "prerábam" izbu aj ked sa velmi neda podla mojich predstav ale chcela som si tu porobit aj nieco DIY a toto je perfektne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super nápad. Škoda, že nemám tak peknú krabičku :D Inak netreba tie rolky toho tička na dno krabičky nejako prilepiť? Zaujímalo by ma, či to tam drží, alebo sa to nejako hýbe a tak :D Keď nájdem krásnu krabičku, tak si to spravím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. rolky vôbec netreba lepiť, tým že sú natesno vložené, tak sa vôbec nehýbu :) a pekné krabičky sa dajú nájsť napr. v KIK-u :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja si prosím tú krabičku a s prsteňmi poslať domov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja som si presne to isté vyrobila na náušnice ale iba také tie malé "zapichovačky" do uší lebo sa mi začali akosi kopiť doma :D

    OdpovedaťOdstrániť