F & F Home A/W 2013

29.9.13

Minulý týždeň sme boli so Zuz opäť pozvané do F&F Showroomu, no s tým rozdielom, že nás nečakala nová kolekcia oblečenia ale kolekcia bytových doplnkov. V jednom starom poste som vám určite spomínala, že čo sa interiérového dizajnu týka, moja fantázia je na primitívnej úrovni. Vôbec netuším aké farby, materiály či doplnky sú momentálne trendy, kde a čo mám vlastne do priestoru umiestniť, aby celok nepôsobil ako príbytok stroskotanca? :D Tak čo som sa teda dozvedela?

Last week I visited the F & F showroom with Zuzka, where the new collection of home accessories was launched.  In one of my older posts I mentioned that relating to interior design i have no sense of style. I have no idea what colors, materials and accessories are trendy, where and what should I actually place that the space doesn´t look like a mess? :D So what did i learn?

IMG_7994
..... sladké privítanie....

IMG_7996
..... veru bolo veselo.....:)

Vládnúcimi farbami jesennej kolekcie sú bronzová, zlatá, rôzne odtiene béžovej, sivá a tajomná purpurová, ktorú uprednostňujú hlavne ľudia s tvorivými schopnosťami a fantáziou. :) Mňa osobne najviac zaujali rôzne prikrývky a hlavne vankúše zdobené rôznymi textúrami či vzormi, ktoré dokážu dať svieži nádych aj tej najnudnejšej sedacej súprave (či posteli). :D

The main colors are bronze, gold, different shades of beige, gray and mysterious purple, mostly prefered by people with imagination and creative abilities. :) Personally, I was most impressed by the various blankets and pillows mainly decorated with different textures and patterns. 

IMG_7998

IMG_8003

IMG_8007

IMG_8008

Kolekcia F & F HOME BASICS sa vyznačuje pestrou ponukou pohárov, tanierov či príborov. Poháre sú z kvalitnej glazovanej keramiky a sú dostupné v rôznych farbách a veľkostiach. Spišskú hrušku môžete sŕkať napríklad z modrého poldecáčika a zapíjať "brzdou" z červeného klasického pohára. :D No a o zábavu máte hneď postarané. :D

The Collection F & F HOME BASICS is characterized by a varied selection of cups, plates and cutlery. Cups are made ​​of high quality glazed ceramic and are available in different colors and sizes. 


IMG_8010

IMG_8016
....týchto obalovaných krevetiek som sa nevedea nabažiť....

IMG_8018

IMG_8021

IMG_8024

IMG_8032

IMG_8034

Kúpeľňové doplnky sú taktiež ladené do veselých farieb. Uteráky a osušky sú dostupné až v 13 odtieňoch a sú vyrobené zo 100 % bavlny.

Bathroom accessories are also available in bright colors. Towels are available in 13 colors and are made of 100% cotton.

IMG_8036

IMG_8039
.... voňavé pokušenie ...

IMG_8044

Ďakujem F & F tímu za milé privítanie a štedré pohostenie. :)

Ktorý doplnok vás najviac zaujal?

Thank you F & F team for inviting and generous hospitality. :)

You Might Also Like

8 comments

  1. tie vankúše sú fakt veľmi pekné :) a zapáčil sa mi aj jeden biely rámik na fotku
    jedlo vyzerá úžasne,dala by som si niečo také sladké :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sviečky a dečky sú ňu-ňu-ňu! dobre sa mi píše z triedneho mailu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nadherna kolekce! nejlepsi jsou ty polstarky
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No vypadá to opravdu krásně! :)

    Ráda bych Tě pozvala na giveaway, která probíhá u mě na blogu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Times cim fotis? Pekne farby ti to hadze. A preco ta nikde nevidno? Jak mam verit ze si tam naozaj bola :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. používam Canon EOS D600 :) a máš pravdu nikde ma nevidno, som taka zabrata do fotenia že nikdy nestihnem odfotiť seba :D ale môžeš si ma kuknúť na mojej FB stránke, tam by mala byť AŽ jedna foto :D

      Odstrániť