Fabric Mix

17.9.13

Už sú to tri mesiace čo som nepoužila farbu na vlasy. U kaderníčky som bola naposledy v júni, keď mi robila ombre a vyzerala som asi takto. Nové vlasy zožali celkom veľký úspech čo ma veľmi teší, no po toľkom umývaní sa mi farba úplne vytratila a 4-5 centimetrové hnedé odrasty, ktoré dosť kontrastujú, sú moja prirodzená farba vlasov. Konštatujem to z toho dôvodu, lebo Zuzke doslova spadla sánka, keď som jej povedala, že som pôvodne hnedovláska. :D V októbri teda opäť zavítam ku kaderníčke a špekulujem, či ostanem u ombre alebo si nechám zafarbiť už celé vlasy. Čo myslíte?

It's been three months that I didn´t use any hair color. I visited my hair stylist in June when she was doing the ombre hair and I looked like this. My new hair succeeded what makes me very happy, but after so much hair washing the color completely disappeared and my 4-5 centimeters brown grew out is actually my natural hair color. I note this because Zuzkas jaw literally dropped when I told her that I´m originally a brunette. :D So in October i´m going to visit my hair stylist again and I´m speculating whether I stay with ombre or color the whole hair. What do you think?

IMG_7792
IMG_7798
IMG_7802
IMG_7808
IMG_7823
IMG_7829
top - Textile house
jacket - Stradivarius
shorts - OASAP
boots - Primark

You Might Also Like

13 comments

  1. skvelé fotky, modrá je dobrá, aj na saku, aj ako pásiky.
    a choď na celú farbu, nejakú peknú hnedú.
    ja mam odrasty už hádam aj 15 cm a nejako to neriešim, silný módny punk :) ale vždy keď sa pozriem na nejakú fotku tak si ťukám na čelo, tak hádam tiež niečo vymyslím.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa veľmi páčilo to do hneda ombre..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. urcite si daj cele vlasy nafarbit... ombre je super na leto... chce to zmenu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa pacilo na Tebe ombre, velmi Ti to pristalo :) Mozem sa opyta, ked Ti ho robili?
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten outfit je uzasny, zustan u ombre!
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja keby nejdem tri mesiace kaderníčke tak mi moja celá blond hriva odraste na hnedú. Na tebe to vyzerá ešte stále dobre:)
    Svetlejšie vlasy ti pristanú viac ako hnedé.

    http://every-land.blogspot.cz
    Nina

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvělý outfit, nejvíce se mi líbí šortky a boty :)

    http://mijacek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. podľa mňa to ombre ti neskutočne pristane :) aj celá tá tvoja komibnácia

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sari hovori,ze radsej dva v jednom ako jedna farba....:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. bože, Ty si aká sexica maximálna tu :)
    a síce sa mi ombre páči, ale po tom, ako ho tu má v BA každá druhá by to asi chcelo nafarbiť celé vlasy ;)
    a sánka mi padla takto: http://cse1.net/recaps/img/12-ppm.jpg :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ked si mala ombre normalne som sa nevedela vynadivat :D urcite sa k nim vrat, velmi ti pristali :)

    http://exactlylikeme.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť