NYAN CAT - trikator.cz

23.9.13

Po super Mešuge tričku mi do šatníka pribudlo ďalšie. To máte jednoducho tak, keď sa spojí hŕstka mladých ľudí, ktorých baví baviť ostatných. A tak vznikol Trikator, ktorý (ako už samotný slogan hovorí) zhromažďuje "najmocnejšie triká". Tie sú pre zmenu rozdelené do viacerých kategórií, takže každý si príde na svoje, či už ste milovníkom zvierat, najväčšia party girl, hudobný maniak, fanúšik Meme komixov alebo tak trochu alkoholik. :D 

IMG_7973

shorts - second hand, t-shirt - trikator.cz, sneakers - Converse, cap - New Era


cutmypic


Ja ako chronická milovníčka mačiek som si vybrala tričko zobrazujúce svetoznámu Nyan cat. Laicky povedané, nyan cat je mačka ktorá má telo akéhosi keksíku, lieta po vesmíre a ťahá za sebou dúhu. Aké logické, že? O tejto kreslenej postavičke som sa dozvedela od Zuzky, vlastne všetko čo poznám a je tak trochu psychedelické, mám od nej. Preto ju mám tak rada. :D Balíček mi prišiel poštou behom jedného týždňa. Oceňujem, že tričko nemá textilnú etiketu, ktorá ma neustále škrabe a zavadzia, ale všetky potrebné info (symboly na pranie, zloženie - bavlna, juch!) sú vytlačené na tričku. Vtipné samolepky, ktoré ma ešte v balíčku čakali, boli už len malým príjemným bonusom. :)


IMG_7985

IMG_7980

You Might Also Like

12 comments

  1. Ahoj,
    prosím, jakou používáš barvu na vlasy, pokud je z drogerie? Je skvostná! Mockrát děkuji! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na blond som používala Garnier Nutrisse, odtieň 100, zvyšok je zmyté ombre, tam kaderníčka použila odtieň 5.3 (gaštanová hnedá)

      Odstrániť
  2. Perfektné vecičky :)) Na predposlednej fotke vyzeráš geniálne. Neuraz sa, ale neschudla si náhodou ? Prídeš mi úplne iná (samozrejme v dobrom) ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre istotu sa nevážim, ale snažím sa momentálne dať nejaké kilečko dole :D

      Odstrániť
  3. ty mas uplne super tie vlasy kde chodis ku kadernicke prosim ta? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. díky :D chodím k Simonke
      http://kadernictvo-bratislava.sk/
      https://www.facebook.com/kadernictvo.bratislava?fref=ts

      Odstrániť
  4. na tej fotke si naozaj strasne pekna :) normalne mi padla sanka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super tričkooo :))

    Pozývam ťa na moju GiveAway - Rexona dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť