Remember September

25.9.13

Ešte stále nemôžem uveriť tomu, že za tento parádny kabátik som zaplatila necelých 10 €. Škoda, že som nezobrala hneď aj v čiernej farbe. Boty, ktoré mám na sebe, sú teraz dosť trendy a aj keď ja osobne som ten typ, ktorý nepodlieha trendom bezhlavo, niečím ma dostali. Najprv som sa bála, že obuté budú vyzerať na mojej nohe smiešne, ale som s nimi max spokojná. Navyše sú pohodlné a vďaka širokému podpätku zanechávam za sebou masívne dunivé klopkanie. :D Tento týždeň sa môžete tešiť na post z F&F showroomu, kde nám bola predstavená nová kolekcia F&F Home a v sobotu organizujem doma B-DAY party !!! Juch! Máte nejaký nápad na na chutný koláč, ktorý by som zvládla aj ja a nestrávim pri jeho príprave 3 hodiny? :D

I still can´t believe that i´ve got this terrific jacket for less than 10 . Too bad that I haven´t taken the same in black. Shoes that I'm wearing are quite trendy now and even though I´m personally not that type of person who follows trends mindlessly, there´s something about them. At first I was afraid that they will look ridiculous on my feet, but I'm very satisfied. They´re comfortable and thanks to a wide heel you can hear a  massive rumbling clacking. :D This week you can look forward to the post from F & F showroom, where a new collection of F & F Home was introduced to us and on Saturday I organize a B-DAY party at home! Yay! Do you have any idea for a tasty cake?

IMG_7861

IMG_7867


IMG_7904
IMG_7905

IMG_7877

IMG_7875
IMG_7919
top - choies.com
jacket - New Yorker
bag - boohoo.com
hat, jeans - H&M
boots - ebay.co.uk,

You Might Also Like

15 comments

  1. wau bundička je úžasná! veru v čiernom si tiež mala brať!
    a tie boty by som hneď potrebovala, bohužiaľ nemajú moje číslo :(
    a s koláčom nepomôžem, ja robím iba cheesecake :D
    a s predstihom gratulujem, hlavne veľa zdravíčka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no nekecej...a já ho shánim zrovna v týhle barvě=) doufam, žes ho koupila hodně nedávno

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělý outfit a ten kabátek je super kup! :)

    Skvělý outfit i fotky! :)

    Ráda bych Tě pozvala na giveaway, která probíhá u mě na blogu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som na tom opačne, kúpila som si túto bundu v čiernej a mrzí ma, že takúto modrú nemám :D
    Všetko pekné, ten klobúk ti obzvlášť pristane!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super outfit, páčia sa mi tie farby. A tie topánky sú úžasné!!:-):-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. perfektni outfit! hezke boty
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Boty sú super ale nieje to koža však ? tak trochu je to škoda pri takých botách, pôsobili by kvalitnejšie a hlavne by ti aj vydržali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, môžem sa opýtať ohľadom toho objednávania topánok? Sú nádherné, ale sadlo ti číslo? Či si objednávala trochu väčšie číslo. A platí sa tam aj nejaké poštovné alebo len cena topánok. Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, objednávam stále tú istú veľkosť, čiže 39 ale pre istotu si vzdy kuknem aj veľkostnú tabulku predávajúceho. :) boty mám z ebay a tam sa väčšinou platí poštovné, výšku si určuje predávajúci

      Odstrániť
    2. Ďakujem veľmi pekne a konkrétne u tohto si koľko platila za celkovú objednávku?

      Odstrániť
    3. celkovo ma to s poštovným vyšlo na 55 €

      Odstrániť
  9. tie boty sú super nie vždy sa mi páčia tieto cut out boots ale tieto sú výnimkou :) samozrejme ak bunda je skvelá..

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bundička je skveláá :) Ale tomu typu topánok som zatiaľ neprišla na chuť..

    OdpovedaťOdstrániť