Under the fig tree - Vacation look nr. 3

9.9.13

Tento post som plánovala pre vás napísať už cez víkend, no sobotné nákupy so Zuzkou ma tak vyčerpali, že celú nedeľu som strávila zotavovaním sa. :D Vyrazili sme ako inak do Primarku a strávili sme v ňom asi 4 hodiny ... a to myslím úplne vážne. :D A polovica národa, ktorá sa tam nachádzala mi tiež na nálade nepridávala. Moje kríže a chrbát si to odniesli asi najviac zo všetkého a po toľkom nadávaní ma musí Zuzka asi nenávidieť, ale našťastie to nedávala moc najavo. :D Ak sa rozhodnete ísť aj vy na nákupy do Primarku, u Zuzky nájdete všetky inštrukcie ako sa tam dostať. Čo sa outfitu týka, tak ide o posledný dovolenkový. Koženkové kraťase nosím v poslednej dobe veľmi často. Majú skvelý strih a celkovo som z nich taká nadšená, že som si objednala ešte jedny v béžovej farbe. Prajem príjemný štart do nového týždňa!

I planned to write this post for you over the weekend, but Saturday shopping with Susan exhausted me so Sunday was all about recovering. :D We went to Primark and we spent there about 4 hours ... yes...i´m serious. :D I suffered from low back and back pain, i was so bitchy that Zuzka must hate me after this, but she was very understanding. :D If you decide to go shopping in Primark you can find all the instructions how to get there on Zuzkas blog. This is the last vacation outfit. I wear these faux leather shorts quite often. They fit me very well and i´m so excited about them that I ordered one in beige color. Have a nice week !
 
IMG_7504

IMG_7506

IMG_7514

IMG_7520
top - New Yorker
shorts - OASAP
bag - Asos
shoes - H&M (votocvohoz.cz)

You Might Also Like

11 comments

  1. Nááádherna si Timi :) Páčia sa mi topánky veľmi ale aj zlaté doplnky, ja si už postupne kupujem tiež nejaké zlaté doplnky, ešte chýba nejaká kabelka so zlatým lebo mám len so strieborným a ked už tak už :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne topánočky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tyhle boty jsem si hrozně moc chtěla minulé léto koupit ale měla jsem na nich asi 2 metry takže nakonec z toho sešlo a do teď toho lituju, jsou opravdu krásné a ty taky! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherné topánočky..aj nám ukážete čo ste ulovili v primarku ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja asi nie, ale Zuzka možno spraví video :)

      Odstrániť
  5. pekne :) a som zvedava na vase ulovky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekný outfit, topánky sú najlepšie:)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne topánočky!

    http://every-land.blogspot.cz/2013/09/angelica-is-my-inspiration.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pekný článok.Pozývam na GIVEAWAY!!!!!!!!
    http://beautybypetka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť