Vacation Look nr. 2

3.9.13

Cítim sa tak trochu zvláštne, keď na blog pridávam prudko letné outfity a pri tom všetci dobre vieme, že realita vyzerá trochu inak. :D Ináč všimli ste si, že práve bloggeri sa najviac sťažujú na počasie? :D Alebo to robím iba ja? Ak vám to prekáža, ospravedlňujem sa....iná už nebudem. :D Tento overal mám z choies.com a je jediný svojho druhu v mojom šatníku. Poviem vám...je to taký dosť ľstivý kúsok oblečenia. Človek sa v ňom cíti pohodlne, no problémy nastanú ak potrebujete ísť napríklad na toaletu alebo keď vám za golier vlezie nepríjemný hmyz !!! Čo potom ? Kým rozopnete všetky tie gombíky, tak vás aj šľak trafí. :D Nuž, ale za krásu sa vždy musí trpieť. :D

Adding highly summer outfits on the blog and knowing that reality looks different is a bit strange. :D Did you noticed that bloggers always complain about the weather? :D Or is it just me? If it bothers you, I´m sorry .... it is what it is. : D This jumpsuit is from choies.com and it´s one of a kind in my closet. Let me tell you ... it's a pretty tricky piece of clothing. You feel comfortable wearing it, but problems appear if you need to go to the toilet or when some annoying insect climbs inside the collar! Then what? You can get a heart attack while trying to unbutton all the buttons. :D Well, but you've gotta suffer for beauty. :D

a
IMG_7441
IMG_7449
IMG_7437
jumpsuit - choies.com
belt, hat - H&M
wedges - Stradivarius

You Might Also Like

8 comments

  1. no veru tá realita :D ale ja odchádzam na dovolenku cez víkend, tak dúfam, že budú prudko letné outfity ;)
    a overal je super, ale ja ich nenosím, je to pre mňa nepraktické a cítim sa v nich divne, ale veľa je ich pekných no :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bože, to počasie mi ani nespomínaj, mám pocit, že naňho stále pindám tiež :)
    super!
    a btw, Ty máš aké žily na nohách! sa hovorí, že komu tak výrazne vystupujú, tak ten pije málo tekutín (takže to napravíme, keď dojdem do BA aspoň vínom :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj ja sa sťažujem na počasie stále :D.
    a ten overál je nádherný! ale áno, presne to, tá toaleta je masaker. mala som jeden overál, no bola naozaj veľká sranda sa z toho na wécku vyzliekať :D.
    ale nič nemení na tom to, že je nádherný a ty v ňom vyzeráš úžasne!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ta prvni fotka je dokonala!slusi ti to
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny outfit a veľmi Ti to pristane. Ja som toto leto v jednom overale doslova žila :D Frajer mi ho kúpil v Prahe a hneď ako som ho uvidela (a hlavne pocítila ten príjemný chladivý efekt zmesi bavlny a hodvábu), zamilovala som sa! Ale máš pravdu - overal+toaleta=katastrofa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som nikdy nbola na overaly... ale tento sa mi necakane paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mě se ten overal moc líbí a ty boty jsou nádherné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja zboznujem overaly! mam ich doma asi 10 a vzdy ked vidim nejaky pekny kupujem! su aj prakticke aj neprakticke, das si overal hodis k nemu nejake doplnky a o outfit je vystarane, ale na druhu stranu ako pises to wc :( katastrofa

    Pozyvam na giveaway o BIELENDA BALICEK!tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť