Autumn Leaves

15.10.13

Neviem prečo, ale tohtoročnú jeseň si fakt užívam. Viac si všímam okolie a príroda mi príde oveľa krajšia ako kedykoľvek predtým. Ako som už spomínala v predchádzajúcom poste, víkend som strávila v Košiciach a štve ma, že som nemohla ostať dlhšie. V sobotu som so Zuzkou navštívila sekáče (povinná zastávka) a Polievkový festival, na ktorom sme koštovali rôzne druhy polievok z rôznych krajov. Najviac som si pochutila na bryndzovej, libanonskej narodeninovej (šošovicová) či krémovej z tekvice Hokkaido. No mohli ste nájsť aj také rarity ako šípková s vínom. Večer sme zakončili na Mango Fashion Show, na organizovaní ktorého sa podieľal Patrik a na ktorého som naozaj hrdá. Má nervy z titánu.
K outfitu dodám len toľko, že trenčkot som našla v GATE a po zľave stál 9,90 €, no plánujem na ňom spraviť ešte menšie úpravy. Nepáči sa mi, že gombíky sú v rovnakej farbe ako kabát, preto ich chcem nahradiť klasickými hnedými. Je na ňom vyšitých asi 10 gombíkov ak nie viac, budem mať teda čo robiť. :) Máte vo zvyku prerábať si oblečenie?

I don´t know why , but I´m really enjoying this fall. The nature is much more beautiful than ever. As I mentioned in a previous post , I spent the weekend in Kosice with Susan and Patrik and i´m sad  that I couldn´t  stay longer. On Saturday I visited  some thrift stores (must stop ) and The Soup Festival, where I tasted different kinds of soups from different regions, for example a soup from sheep cheese, the Lebanese birthday (lentil) soup or a cream soup from pumpkin Hokkaido. But you could find such rarities as a soup from rose hip and wine. We ended the evening at the Mango Fashion Show. 
And what about the outfit? I found this trench coat in GATE for 9.90 €, but I plan to make some small DIY. I don´t like that the buttons are the same color as the coat, so I want to replace them. There´s like 10 buttons on the coat or even more, so a lot of work is waiting on me. :) Do you like to do some make-overs with your clothes?

IMG_8129

IMG_8133

IMG_8156

IMG_8146

IMG_8159

IMG_8160

IMG_8162

shirt - ZARA
sweater, hat, jeans - H&M
coat - GATE
boots - ebay.co.uk
bag - Primark

You Might Also Like

18 comments

  1. Krááásna, a to vážne si našla v Gate taký trenchcoat? Aj ja scem :D no ja si nic neprerabam, lebo to by som ešte viac dodrbala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj bolo ich tam celkom dosť, niekedy sa tam daju vyhrabať super veci :D

      Odstrániť
    2. súhlasím, mám odtiaľ takmer všetky kabáty a ani jeden z nich nestál viac ako 10 eur :D

      Odstrániť
  2. Oh Long John, škoda, že si nemohla dojsť už v piatok! A musíme čoskoro zopakovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ani nehovor! jeseň je tento rok nejaká krásna, ale potom tá zima..brr.
    A vyzeráš super, trenchcoat, topánky , klobúk, no dokonalé.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bonitas botas!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sooo beautiful! Love this Autumn mood these photos convey!
    great blog and I`m your new follower, hope you might follow me back:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc ti to sluší a ten kabát je nádherný!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prekrásna<3
    a z tých topánok by som ťa najradšej vyzula :D
    Ako sú na tom s kvalitou? Nemám totiž dobré skúsenosti s ebayom...dík za odpoved :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mam zatiaľ dobré skúsenosti s ebay-com :) a čo sa kvality týka tak sa nemôžem sťažovať, zatiaľ sa nerozpadli :D

      Odstrániť
  8. krásný! :) hlavně ta kabelka se mi moc líbí

    OdpovedaťOdstrániť
  9. That jacket is so cool. I love the color - so perfect for fall!
    Dora
    http://adropofindigo.blogspot.ca/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Uuuuplne prekrasne. Cely outfit je bomba!
    Velmi ti to pristane.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ó tak na tej prvej si ako z časopisu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. aj ja mám ten trenčkot, ale v hnedej :) a 10 eur - len tak som ho tam nemohla nechať :D a nad tými topánkami budem ešte dlho slintať, sú parádne :)

    OdpovedaťOdstrániť