Front Row

21.10.13

Jednoduché čierno-biele outfity nie sú u mňa také časté, a ak sa už pre nejaké rozhodnem, musím ich aspoň trochu oživiť farbou. Keď som si vyberala sukňu , predstavovala som si množstvo farebných kombinácií, s ktorými ju budem ladiť. Skúšala som červenú, modrú, neónovú....no nič sa mi nepozdávalo. Nakoniec som sa rozhodla pre to najjednoduchšie čo ma len mohlo napadnúť, veď niekedy je menej viac. Máte radi minimalizmus alebo sa snažíte kombinovať viac farieb? Ovplyvňuje vás aj momentálna nálada?

Simple black and white outfits are not too common for me, and if I decide for them, I have to let some colour pop out. When I first saw this skirt I imagined how it will be combined with other colors. I tried it with the red, blue, neon .... but i was not satisfied. Finally, I choosed the simpliest way, because sometimes less is more. Do you like minimalism or do you try to combine multiple colors? Does your mood affect you?

IMG_8623

IMG_8666
IMG_8636

IMG_8632
sweater - second hand
skirt - frontrowshop.com
boots - Topshop
bag - ZARA

You Might Also Like

13 comments

  1. tahle bílo černá kombinace podtržená modrou kabelkou se mi moc líbí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gosh, love royal blue. Such a great color. By the way, super nice look. Well done girl.

    Would be happy if you check out my newest images on my blog too <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nálada ma neskutočne "inšpiruje", ale práve teraz som sa snažila dostať už trochu do farieb. mesiac som si frčala na čiernej, šedej a bordovej, ale už toho bolo priveľa :D
    ale je to klasika, ktorá nikdy nevyzerá zle, takže prečo nie ;) viac farieb už asi iba v júli a v auguste.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekne :) v tom eshope posielaju zadarmo na svk?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ferebne ti to ide oveľa viac,kašľať na minimalizmus! :) :D U mňa tiež čím viac,tým lepšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzeráš božsky a roztomilo naraz :) A na druhej fotke strašne zaujímavá farba vlasov! Outfit na 1* :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :D moje vlasy majú tú schopnosť, že ich odtieň sa meni v závislosti od počasia a svetla :D

      Odstrániť
  7. Ta sukně je skvělá, také jsem po ní pokukovala... Sluší ti! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. That is such a cool outfit! Love the pop of color

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásny outfitík :) Kabelka je krásna a veľmi sa mi páči aj rúž :)
    FashionbySue.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Výborné, ja milujem minimalizmus :)

    OdpovedaťOdstrániť