Mango Fashion Show 2013

19.10.13

Mango Fashion Show sa síce konala už pred týždňom a po pár dňoch sa začali objavovať prvé články, z čoho vyplýva, že meškám ako hrom. :D Ale ja vždy tvrdím, že najlepšie prichádza na koniec. :D Podrobnejší článok o prehliadke si môžete prečítať na Stajle, ja vám ponúkam nejaké tie foto z prehliadky + menšie bonusovky. :) Enjoy!

Mango Fashion Show took place a week ago and the very first articles were out after few days, which means I'm late. :D But I´m always saying that the best comes at the end. :D You can find more detailed article on Stajl, I´m offering you some photos from the show + some bonus pics. :) Enjoy!

IMG_8277

IMG_8284

IMG_8285

IMG_8291

IMG_8300

IMG_8303

IMG_8305

IMG_8311

IMG_8316

IMG_8344

IMG_8376

IMG_8384

IMG_8397

IMG_8398

IMG_8404

IMG_8424

IMG_8433

IMG_8437

IMG_8442

IMG_8444

IMG_8445

IMG_8453

IMG_8501

IMG_8506

IMG_8510

IMG_8534

IMG_8536

IMG_8549

IMG_8586


D A N C E   B O N U S 

 photo output_izgq8Z.gif

You Might Also Like

10 comments

  1. najlepšie gifko ;D
    smejem sa stále :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš pravdu, Timi. To najlepšie nakoniec! :D Ja som si tento post užila a hlavne túto bonusovku na konci, ja sa neviem vynadívať. Teba by som chcela stertnúť naživo a objať Ťa, už len za to, že si! :) A inak ešte viac ako som si užila outfity z prehliadok, som si užila tie pohľady báb, ktoré tam sedia a sledujú to. :D niektoré pohľady stoja za to, u niektorých vidno až nejakú závisť a čítam im myšlienky už len z pohľadu :D haha Napríklad si všimni fotku s modelkou v čierno červenom svetríku a tú babu tam na kraji :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. heh dakujem Simi, je to od teba fakt milé :D máš pravdu, niektoré pohľady sú na nezaplatenie :D

      Odstrániť
  3. Nedokázala som sa vôbec sústrediť na outfity modeliek, pretože som sa nemohla prestať dívať na ľudí vo "front row" ak sa to tu tak vôbec dá nazvať. Deti a ich matky, super! A ešte tie modré lakované šlapky, ktoré má slečna na boku- mala v nich aj silonky?

    Inak máš neskutočne krásne vlasy!!!

    Pekný deň.
    Nina

    http://every-land.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak prehliadky sa mohol zúčastniť ktokoľvek, preto tá "rozmanitosť" hľadiska :D

      Odstrániť
    2. "rozmanitosť" to je to správne slovo:)

      Odstrániť
  4. Milujem Mango, nechala by som tam celu vyplatu :D Publikum radsej nekomentujem ... vsetci sa tvaria nejako nasrdene lebo co. Ty si velmi zlata :)
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak ta posledna je TOP :D :D

    http://exactlylikeme.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť