Nail art: Gold & Rainbow Dots

17.10.13

Táto kombinácia zlatej s dúhovými bodkami mi prišla taká zaujímavá, že som ju musela vyskúšať. Kto toto vymýšľa? :D Ja osobne, čo sa nechtových kreácií týka, sa nepúšťam do žiadnych experimentov. Skôr sa nechám inšpirovať videami z Youtube od skúsenejších, no stále mám čo robiť, aby som chytila ten správny "grif" a aby sa mi netriasli ruky. :D Postup je však veľmi jednoduchý. Ako základ nanesiete zlatý alebo iný metalický lak, ktorý bude tvoriť podklad. Potom cez stred nechtu spravíte bodky - BIELYM LAKOM !!! Bielym preto,aby farby viac vynikli. No a potom už nanášate farby ako žltá,oranžová,červená....atď, atď. :) Enjoy!

IMG_7834

IMG_7841

IMG_7850

You Might Also Like

2 comments

  1. This nail idea if beautiful! The combination of gold and all those gorgeous colors is amazing :)

    xoxo

    Novelstyle

    OdpovedaťOdstrániť