PRINTIC APP

27.10.13

IMG_8864

Printic ma oslovil už pre niekoľkými mesiacmi, no musela som ich tíško a najmä s ľútosťou odignorovať, keďže v tej dobe som nevlastnila "smartfón", ale starú Nokiu. A aby som zbytočne nepredbiehala a išla pekne po poriadku, Printic je mobilná aplikácia, vďaka ktorej môžete dať vaším fotkám z mobilu fyzickú podobu. Keď už som sa aj ja stala čestným "smartčlenom", začala som sťahovať všetky možné aplikácie ako divá (polovica z nich mi je aj tak na nič :D) a jednou z nich bol aj Printic. Ako to všetko vlastne funguje?

IMG_8866

Po stiahnutí aplikácie si vytvoríte účet, zvolíte si fotky (môžu to byť aj foto z Instagramu či FB), upravíte ich podľa vášho gusta, pridáte trefný komentár a hotovo! Vaša požiadavka poputuje rovno do fotolaboratória, ktorý "vypľuje" foto v polaroid formáte. Cena jedného výtlačku je 0,79 € a na tlač môžete zvoliť minimálne 3 fotografie. Poštovné ja zadarmo !!!

IMG_8876

Trvalo mi niekoľko dní, kým som vybrala tie správne fotografie (z niekoľkých tisíc !!! ) , ktoré zachytávajú šťastné a veselé  momenty v živote a čo je podstatné, na ktorých sú moji blízki. Výtlačky mi prišli do 3 pracovných dní a boli zabalené v roztomilej oranžovej obálke. Jediné čo ma ešte čaká je nákup rámikov, do ktorých môžem fotky umiestniť a spríjemniť si tak každý deň pohľadom na ne. :)

You Might Also Like

4 comments

  1. Ahoj rada by som sa spytala na sposob platby :) Je to skvely napad !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě se ty fotky hrozně líbí! Až budu mít lepší mobil tak to nejspíš také vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť