Purple & Green

1.10.13

Niekedy sa veci jednoducho nedejú ako by sme chceli a je iba na nás ako sa s neočakávanou situáciou vyrovnáme. Moju plánovanú narodeninovú oslavu som musela kvôli chorobe zrušiť. Celý víkend som preležala a žiaľ som nemala možnosť nič nafotiť. Na takéto situácie som však pripravená a slúži mi k tomu môj archív. :D Outfit bol fotený asi pred 2 týždňami a zaradila by som ho do kategórie "jednoduchý & pohodlný". No už som rozmýšľala aj nad tým, že by som si dala menšiu pauzu od fotenia a písala by som čisto iba články na rôzne témy. Čo vy na to? :D

Sometimes things just don´t work out as we wish and it´s only up to us how we deal with the unexpected situations. I had to cancel my planned birthday party due to illness. I was laying in my bed all weekend and unfortunately I wasn´t able to take outfit pictures. I´m always prepared for situations like this and I used photos from my archive. :D This outfit was shoot about 2 weeks ago and belongs in the category "simple & comfortable". But I've also thought that I could have a break from taking photos and I should start to write  articles. What do you think? :D

IMG_7946

IMG_7938

IMG_7944

IMG_7961
sweater - Asos
jeans - Zara
bag - Primark
shoes - Mango

You Might Also Like

14 comments

  1. krasne lodicky Timi, mas taaake dlhe nohy, super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nieeeee nedavaj si pauzu od fotenia :D Tvoje prispevky mam najradsej :) Pekna kabelka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. juu,ten sveter je rozprávkový <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento outfit je naozaj super! Veľmi sa mi páči farba svetríka a super sa k nim hodia topánky a kabelka :)

    www.bluechicberry.piligin.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rozhodne foť!! Nie že by som si nerada čítala čo napíšeš, ale tvoje fotky sú pre mňa vždy inšpiráciou. ;) Apropo inšpirácia - veľmi sa mi páčia tieto over-size svetre, ale pri mojom obvode hrudníka 106cm v nich väčšinou vyzerám hlúpo. Nejaké rada?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ak máš taký veľký hrudník a chceš od neho odlákať pozornosť, skús svetre v tmavších farbách alebo klasické cardigany :)

      Odstrániť
  6. Neprestávaj fotiť, si úžasná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I love the sweater! looks so cozy

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásny outfit

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Beautiful sweater, I love these models!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dobré farby, páčia sa mi tie svetlé rifle :)

    OdpovedaťOdstrániť