Shades of Blue

29.10.13

Nikdy som nechápala, prečo podaktorí ľudia zladia celý svoj outfit aj s doplnkami do jednej farby. Raz som stretla pani, ktorá mala oranžovú sukňu, oranžovú blúzku, oranžové boty, oranžovú kabelku, oranžový lak na nechtoch, ešte aj vlasy mala trochu do hrdzava a dala by som ruku do ohňa za to, že v nákupnej taške mala pomaranče a mrkvy. :D Tak som si jedného dňa povedala, že prečo jeden taký monochromatický look nevyskúšať. Vybrala som si moju obľúbenú modrú, lebo ako sa teraz tak s obľubou vraví "Blue is the new black." (len škoda, že modrá až tak nezoštíhľuje ;P ). K flanelke v kombinácii s mikinou som si obliekla boyfriend jeansy, ktoré nosím tak často ako sa len dá. Celok som oživila náhrdelníkom a aby tej modrej predsa len nebolo až príííliš, zvolila som neutrálne lodičky a maxi listovú kabelku. Páčia sa vám monochromatické outfity, stretli ste sa aj vy s extrémami?

I never understood why some people style their whole outfit in one particular color. Once I met a lady who had an orange skirt, orange blouse, orange shoes, orange handbag, orange nail polish, even her hair color was a bit rusty orange and I believe she had oranges and carrots in her shopping bag. :D So one day I said why not to try such a monochromatic look. I chose my favorite color - blue, as it´s said "Blue is the new black." (such a pity, that blue doesn´t make us more slim :D ). I wore a boyfriend jeans in combination with the flannel shirt and the sweater. I pimped out the whole look with necklace, but not to be too blue, I chose neutral pumps and maxi bag. Do you like monochromatic outfits?

IMG_8793

IMG_8806

IMG_8808

IMG_8813

IMG_8852

You Might Also Like

22 comments

  1. tak tento outfit je naozaj super! Krásne si to skombinovala :) veľmi sa mi páčia tvoje lodičky a náhrdelník (môžem sa spýtať odkiaľ je?). Boyfriend jeansy hľadám už dlhšiu dobu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. náhrdelník je z ebay a majú ho aj v iných farbách (hľadaj pod "statement necklace") :)

      Odstrániť
    2. prave nan som sa chcela opytat, je velmi pekny:) cela si pekna, modra ti prestane, paci sa mi flanelka v kombinacii s lodickami a ta maxi taska je proste super, miluje take tasky:)
      A ja mam nove vlasy, co na ne hovoris?:)

      Odstrániť
    3. videla som, máš ich naozaj krásne, dlhé lesklé zdravé....sen každého dievčaťa :)

      Odstrániť
    4. no ano ked ide od kadernika, tak kazda ich ma krasne, leskle zdrave :) len na ako dlho hehe...ja len ze som sa odhodlala na brunetku....:)

      Odstrániť
    5. neviem či je to fotkou, ale myslela som si, že je to skôr taká mahagónová, každopádne to bolo správne rozhodnutie :)

      Odstrániť
  2. Super outfit! Mne sa v poslednej dobe páči ladenie tón v tóne. Neviem si ale predstaviť, že by som šla oblečená od hlavy k päte v jednej farbe. Asi by som sa v tom úplne necítila. Mám rada, keď to môžem niečim odľahčiť :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie jeansy sú úplna bomba! Takisto lodičky a kabelka. Modrá ti veľmi pristane.
    Skutočne pekný outfit.
    Big up!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi pekne najma ten nahrdelnik :) Inak po BA - najma v Starom meste, chodi taka babka my ju so snubencom volame Ruzova babka ta chodi stale kazdy den!!cela v ruzovom. Teraz si nie som ista ci nema aj ruzove vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj. Práve dnes som narazila na tvoj blog a veľmi mrzí...... že som naň nenarazila skôr! Máš super blog! Naozaj prekrásny! Len tak ďalej!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. So pretty, I love the all blue theme :)
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hej, stretla som sa s extremom.. riflova kosela a rifle.. tej istej farby.. a nic, co by to ozivilo, iba pozapinana kosela a hned na to tie rifle, co podla mna vyzera dost hrozne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Timbo super look ale chýbaju mi tvoje blond vlasy :( a ked si ich mala ešte aj kučeravé to bolo TOP :) teraz je to nuda...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ach jaaj, no je mi ľúto že ti chýbajú moje dobré staré kudrlinky :D ale bez zmien by bol život nudný ;)

      Odstrániť
  9. Great look!!! love it

    xo

    http://beharrean.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pekné, btw budes v nakupnych maniackach v piatok radit zuzke ? popripade chystas sa prihlasit? :P nech sa to dobre kuka a nie kadejake tie nevkusy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzke radil náš dobrý kamarát Patrik Gurčík, keďže sa natáčalo v KE. :) Ale v BA som jej samozrejme vždy k dispozícii :D. A veru nechystám sa prihlásiť, stačila mi Súdna sieň....zatiaľ. :D

      Odstrániť
  11. TOP outfit! :) Užasné a tie nude lodičky k tomu,proste skvelé! :)

    OdpovedaťOdstrániť