Sweat Dress

7.10.13

Na úvod sa vám musím ospravedlniť za menej kvalitné fotky. Pri zapínaní fotoaparátu som zistila, že mi chýba karta. Och...ani si neviete predstaviť ako sa dokážem v tej chvíli naštvať.....samozrejme na seba. :D Niekedy si fakt sedím na kábli. Ešteže tie dnešné telefóny fotia celkom kvalitne. Šaty ste mohli vidieť v jesennom wishliste. Viete, že šiat mám žalostne málo a tieto aj keď sú na prvý pohľad veľmi jednoduché, pre mňa sú ideálne. Páči sa mi chladná farba, ktorá sa dá ľahko kombinovať, vyhovuje mi strih a materiál mi pripomína akúsi "mikin-ovinu" :D, takže sú ešte k tomu pohodlné a príjemne zahrejú. Prajem pozitívny štart do nového týždňa!

I must apologize for the low quality photos. When I turned on my camera, I realized the SD card is missing. Oh ... you can´t even imagine how upset i was at that moment. :D Thank God today´s smartphones have quite good cameras. You could see this dress in my autumn wishlist. You know that i don´t have a lot of dresses, and although these are very simple, they´re perfect for me. I like the color that can be easily combined, I like the cut and the fabric reminds me the material sweatshirts are made of. Have a positive start to the new week!

IMG_20131005_143302

IMG_20131005_143454

IMG_20131005_143550

IMG_20131005_143716

IMG_20131005_143750
dress - ASOS (here)
jacket - New Yorker
boots - Primark
hat - H&M
clutch - OASAP

You Might Also Like

17 comments

  1. podľa mňa sú tie fotky viac než super a chcem sa spýtať, či si si tú bundu kupovala niekedy teraz?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Celé super, Timi! Tie šaty by som brala na seba, len v inej farbe :)
    A už sa na Teba teším. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzeráš kráááásne a aj kvalita fotiek je dobrá nemaj stresy :) šatočky ti pristanu, si to proste ty...a klobučik ani nehovorim.. milujem ťa a aj zuzku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. love love love your look!
    xx

    http://therubyslippersblog.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelý styling! Osobne je toto jedna z mojich naj jesenných kombinácií - šaty, pančuchy a nejaký pohodlný outwear. A tá modrá bunda Ti veľmi pristane, krásne Ti zvýrazňuje tvár. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mozem so slecnou Ironiqou nado mnou iba suhlasit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Que bonito vestido!!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  8. fotky sú aj tak dobré podľa mňa :) pristane ti to

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Fotky sú super a šaty sú skvelé. Ideálny jesenný kúsok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj Timea style nic moc ale ta bundicka je pekna a ten klobuk WTF :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten klobúk sa mi tam práveže veľmi páči :) super outfit celý :) Veľmi sa mi páči ako si zladila všetky farby.

    www.bluechicberry.piligin.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. I adore your outfit! The skirt and hat are perfect together! I really enjoy your blog so far and would love to follow each other on GFC--please visit mine and I'll follow back :)
    xo Jess
    www.stylizedluxe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásne sú a s tou modrou vyzerajú dosť dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť