Bounty Hunter

1.11.13

Ako by som popísala svoj outfit? Presná definícia ma nenapadá, no spomenula som si na jednu argentínsku telenovelu. Hlavnými postavami boli 3 sestry, ktoré žili na veľkej farme, neďaleko ktorej sa rozprestierala ďalšia rodinná farma, v ktorej žili pre zmenu 3 bratia (only in Argentina!). Tieto rodiny boli pravdaže znepriatelené,a aby sa veci trochu viac skomplikovali, tak sa jeden z bratov zamiloval do jednej zo sestier. Problém bol teda na svete, okolo ktorého sa točil celý celučičký dej, zostrihaný do "pouhých" niekoľko desiatok epizód. :D Prepáčte, akosi som sa rozohnila. Týmto som len chcela odpovedať na úvodnú otázku, keďže sestry farmárky boli veľmi podobne oblečené - vesta, čižmy, klobúk. Táto vesta patrí k mojim obľúbeným kúskom, aj keď ju nenosím často a ľudia majú na ňu rôzne reakcie. Niektorí ju milujú a druhí zatracujú, vraj im pripomína dedovu vestu na rybárčenie či poľovačku. :D Prajem príjemný predĺžený víkend!

How would I describe my outfit ? I can´t explain it very well , but I remembered one Argentine soap opera. The main characters were three sisters who lived on a large farm, near which there was another family farm occupied by 3 ​​brothers ( only in Argentina ! ). These families were very hostile against each other, and to make things a bit more complicated, one of the brothers fell in love with one of the sisters. The problem was already created and the entire story edited in only a few dozen episodes was revolved around it. :D This is the way I just wanted to answer the initial question, since the farmer sisters were dressed very similar- jacket, boots, hat. This vest is one of my favorite pieces, though I don´t wear it often and people have different reactions to it. Some of them love it and others don´t, it reminds them grandfathers vest for fishing or hunting. :D Have a nice weekend !

IMG_8883

IMG_8886


IMG_8905

IMG_8900

IMG_8901

IMG_8912
shirt, hat - H&M
vest - choies.com
leggings - OASAP.com
bag - Mango
boots (old) - GATE

You Might Also Like

17 comments

  1. Sledovala som tvoj blok priblizne pred troma rokmi, teraz som nan natrafila nahodou a odpadavam :) V pozitivnom zmysle slova, "vyrastla" si za tie tri roky, ty aj tvoj styl, do krasy :) Wau a tie vlasy, velmi ti sedia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj za 3 roky som toho stihla teda dosť :D dakujem

      Odstrániť
  2. Nádhera, ten klobouk je krásnej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. takýto štýl ti veľmi pristane, a tá vesta je super :)

    http://blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Muy bonito el chaleco!!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto ti riadne sekne! <3

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten klobouk je uzasny
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tá telenovela- Skrytá vášeň? :D..inak ti to veľmi pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi ti to pasuje a tá vesta sa mi na tebe strašne páči :) Jedine možno topánky by som zvolila iné, ale to už je detail :)

    www.bluechicberry.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tá vesta a taška, láska na prvý pohľad. Kočka si !

    OdpovedaťOdstrániť
  10. aaaa skrytá vášeň <3 :D A nechápem, prečo ťa ešte nesledujem, musím to hneď napraviť, máš úžasný štýl, úžasné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nos encanta el look nosotras tambien tenemos un blog si te apetece pásate y si te gusta no dudes en seguirnos.
    amigasyresidentesenstylestation.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mně se takhle líbíš moc, i s vestou=)...ale čižmy by se mi víc líbily ještě vyšší...aspon ke kolenum=)

    OdpovedaťOdstrániť