F&F Party wear 2013

17.11.13

f&f head

F&F showroom sa stalo pre mňa a pre Zuz takým malým módnym útočiskom. Dajte deti do bazéna s guličkami a uvidíte to rošambó. :D Na tomto istom princípe fungujeme aj my dve. Hneď od začiatku som vedela, že "Party kolekcia" bude "over the top", veď keď sa človek chystá oslavovať, chce vyzerať čo najlepšie a strhávať na seba pohľady! Tak sa spolu so mnou mrknite, čo kolekcia obsahuje. 

Poznámka: Všetko je fotené telefónom (bohužiaľ), lebo SD kartu do fotoaparátu som si zabudla v notebooku. Mrzí ma to, no dúfam, že sa napriek tomu pokocháte.

IMG_1686
Kožušinové vestičky či kabátiky, flitre alebo korálikmi vyšívané kúsky patria k povinnej výbave dievčaťa, ktoré pravidelne vymetá tanečný parket. :D

IMG_1687
Rockerky a milovníčky minimalizmu si určite obľúbia kúsky, ktoré sú ladené prevažne do tmavých farieb.

IMG_1688

Dámy, ktoré zas preferujú eleganciu si môžu vybrať z farieb ako čierna, námornícka modrá, purpurová, bordová a fuchsiová. Punc ženskosti dodáva čipka, šifón či kvetinová potlač.

IMG_1689

1

2

3

4

IMG_20131114_174922

IMG_1659


Mňa osobne najviac prekvapila kolekcia kabeliek, pri ktorých ma zaujal hlavne ich dizajn a praktickosť. Najmenšie "clutch" kabelky sú dokonca navrhnuté tak, že rozmerom presne sedia na iPhony. 

IMG_20131114_173751

IMG_20131114_174700

IMG_20131114_181448

IMG_20131114_175924

IMG_20131114_174937

Ďakujem F&F tímu za pozvanie!

Ktorý kúsok vás zaujal? :)

You Might Also Like

5 comments

  1. F&F nikdy nesklame, pre mňa jediný obchod na svete z ktorého si vždy nejaký kúsok odnesiem :) mňa zaujal ten ružový chlpáčik :D na prvej fotke (v podstate celý stojan z prvej foto) a tá krásna čierna kabelka! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super veci :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie obaly/kabelky na telefony sa mi hrozne pacia. Uz som nieco podobne videla aj v Carpise a je to strasne super a prakticke.
    Pozyvam ta do mojej giveaway http://bynicka.blogspot.sk/2013/11/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. F&F je super, mam od nich kopec veci a vacsinou mi ludia ani nechcu verit, ze som take krasne kusky dostala v tescu :D

    OdpovedaťOdstrániť