Furry Mode

4.11.13

Minulý týždeň sa posúval čas a našťastie patrím k ľuďom, ktorí zmeny tohto typu znášajú úplne bez následkov. Jediné čo ma trochu štve je absencia svetla, keďže už o tretej poobede sa začína stmievať. Fotenie outfitov bude o niečo ťažšie, no keď som túto situáciu zvládla aj po iné roky, tak prečo nie aj teraz? :) Možno konečne nastal čas, aby som pre vás pripravila aj iné druhy článkov alebo začala natáčať viac videí. :) Ako reagujete na posun času vy?

Last week we had to turn our clocks back and fortunately I´m the type of person that adapts very easily. The only thing that bothers me is the absence of light, since about three o´clock in the afternoon it´s getting pretty dark outside. It will be much harder to take outfit photos, but when I handled this situation in other years, so why not now? :) Maybe finally it´s time for me to write other types of articles or start shooting more videos. :) How do you react to the time clock changes ?

IMG_9372

IMG_9374

IMG_9386

IMG_9392

IMG_9395
sweater - second hand
vest - romwe.com
leggings, scarf - H&M
bag - ebay.co.uk
boots - Primark

You Might Also Like

9 comments

  1. Tiez nemusim posuvanie casu...neviem na co je to dobre...neprisposobujem sa tomu dobre teraz, ani v lete, takze v tom nevidim ziaden pozitivny zmysel....akurat mi to narusi moj biorytmus :( inak krasna vesta ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě to naštěstí taky nic nedělá. Hodina sem, hodina tam :D a jsem rozhodně pro víc videí :)
    Verča

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prekrásna vesta. Skutočne ti sekne. Celý outfit úúplne super!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta vesta je pěkná a šátek taky. Moc ti to sluší :)
    Sweet nothing by B.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som celé dni unavená...pozriem von...úplna tma..vravím si, však som dnes nič nestihla spraviť...kuknem na hodiny 5 hodín :) pekný outfit ;)
    pozývam ťa na môj nový blog
    TatiLand

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja s časom nemá žiaden problém..aj keď som letela do ameriky, tak som si celkom rýchlo zvykla na posun času.

    a veľmi fajná je tvoja vesta!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. no ja vstavam do prace po tme a domov chodim po tme, takze s tym asi nic neurobim:) btw.ta vesta sa mi velmi paci a aj nohavice/leginy.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Love the burgundy pants and the furry coat!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. podobny outfit jsem dnes taky mela:) hezke boty
    zvu te ke mne na blog na giveaway o kabelku:)
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť