Grungy

7.11.13

V sobotu sa chystám na koncert Ryana Leslieho, ktorý sa bude konať v bratislavskom Majestic Music Clube. Možno vám jeho meno nič nehovorí, ale ak by som ho mala charakterizovať, tak je mužskou verziou Alicie Keys. :D Na koncerty chodím raz za uhorský rok, no milujem tú atmosféru a keď vidím svojho obľúbeného interpréta na živo (moja obľúbená fráza: "Bože, ja dýcham ten istý vzduch ako on(a)!" :D :D :D), som z toho paf ešte ďalší mesiac. :D Beyonce som tento rok prepásla, no mala som možnosť zúčastniť sa koncertu Justina Timberlake-a, Timberlanda, Alicie Keys či Ice-Cube-a a mohla by som vymenovať ďalších niekoľko desiatok umelcov, ktorých by som chcela vidieť a počuť na živo! Koho koncert by ste si nenechali ujsť?

On Saturday I´m going to Ryan Leslies concert, which will take place in Majestic Music Club in Bratislava. You might not know him, but if I had to characterize him, he´s the male version of Alicia Keys. :D I don´t go to concerts very often, but when i do i totally enjoy the atmosphere and to see my favorite artist live (my favorite phrase: "God, I breathe the same air as he/she!:::D) is so amazing that I'm stunned about it for a very long time. :D I missed Beyonces concert this year, but I had the opportunity to attend the concert of Justin Timberlake, Timberland, Alicia Keys and Ice-Cube and I could appoint dozens of other artists, which I would like to see and hear live! Whose concert do you want to see most?

IMG_9453

IMG_9471

IMG_9513

IMG_9540

IMG_9469

IMG_9464
t-shirt - no brand
shirt - Primark
jacket - G-Star (second hand)
jeans - Zara
bag - boohoo.com
ankle boots - ebay.co.uk

You Might Also Like

18 comments

  1. timea super :) len bez tej bundy hore by to bolo mozno lepsie :) a mohla si dat potom fotku ako by to vyzeralo keby si mala rozopnutu koselu a navrchu bundicku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzeráš úžasné! tie boty sú proste mega a košeľa, je úú. ja som sa na toto ešte "neodvážila", ale veľmi sa mi to páči. vypnuté vlasy ti tiež veľmi seknú ;)
    ja som si nechala ujsť koncert Peta Dohertyho minulý rok, a bohužiaľ mi unikne aj tento rok :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pete Doherty je taký dosť silný závislák nie? :D

      Odstrániť
  3. Páči sa mi to...vyzerá to tak pohodlne ;) Ja by som si určite nenechala ujsť koncert Florence and the machine ak by prišli na Slovensko, ale to by som asi chcela veľa :D
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja ideem a neviem sa dockaat on je neskutocny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. och toho by bolo :D Beyonce, Pink, Ollyho Mursa, 30 stm ... veľmi veľa by sa toho našlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super, mozem sa spytat v akom second hande nakupujes???

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ice cube-a ti zavidim :) Ja by som si nenehala ujsť Pink, aj keď som už na nej bola
    TatiLand

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na tých fotkách ti to veľmi pristane! a tvoj outfit je brutálny! :) tá bunda je skvelá a košeľa je tiež mega! :) www.sparkleoflipstick.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja by som išla na Bruna Marsaaa :) mal koncert v prahe,ten som prepásla, ale určite by som ho chcela vidieť! outfit super ako vždy..túto kombináciu zbožňujem! a vyčesané vlasy ti strašne pasujú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj hezký blog, nechceš se navzájem odebírat ?:) dej vedět u mě na blogu

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jeej tie topanky! prosim, nepamatas si presneho predajcu/link, kde si ich kupila?

    OdpovedaťOdstrániť
  12. okej, uz som nasla odkaz na topanky v jednom z tvojich starsich prispevkov, tak to ani nemusis uverejnovat :D

    OdpovedaťOdstrániť