Midi skirt

19.11.13

Asi posledný týždeň ulietavam na kombinácii "midi skirt" + čižmy. Sukní tejto dĺžky mám niekoľko a všetky som objavila v sekáčoch. Dlho dlho som ich nenosila, no a zrazu ma osvietilo a povedala som si, že prečo ich neskombinovať s obľúbenými čižmami. A čo navrch? V dlhších kabátoch som vyzerala neforemne, tak som siahla po menšom extréme a tou je kožená bunda. Čierno-biely look som už len doplnila výrazným šálom, ktorý nosím tak často, až mám strach, že neprežije do Vianoc. :D V pondelok mám pre vás pripravené prekvapko, juch !!! :D

Lately i´m obsessed with combination of "midi skirt" + boots. I have a several skirts of this length and I found them in thrift stores. I didn´t wear them for a very long time, but then I told to myself why not combine them with my favorite pair of boots. And what about the top? I looked shapeless in longer coats, so I went for the leather jacket. Then I just added a distinctive scarf that I wear so often I´m affraid it will not survive until Christmas. :D On Monday I´ve prepared a surprise for you, yay! :D

IMG_9767

IMG_9763

IMG_9774

midi

IMG_9784

skirt - second hand
jacket, scarf, boots - H&M

You Might Also Like

11 comments

  1. midi sukne sú super a veľmi sa mi páči tá kombinácia s bundou :)
    Stella ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. That pleated white skirt is really pretty!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. velmi pekne kusky, ta sukna je bomba!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělá kožená bunda! Já sháním nějakou podobnou této http://www.proidentity.cz/at-republic-at-republic-biker-jacket/d-4074385/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. velmi pkná kombinácia.. a súhlasím, treba nosiť sukne kým je to počasie ešte aspon ako-tak znesitelné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ha, čítaš mi myšlienky, predvčerom som bola v sekáči a skúmala všetky midi sukne, tiež som sa rozhodla, že som do tohto kúska dospela :) vydarená kombinácia, čižmy sú úžasné! Aktuálne alebo starší kúsok? Zamilovala som sa do nich

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Upřímně, vypadá to hrozně. Nic ve zlým.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja chodievam celkom často do sekáča, ale asi mám smolu. Moja mamka tam skočí raz za čas a objaví skvelé kúsky!

    http://lillianasworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. akurat som natrafila na tvoj blog...a uplne najviac super :) Pozdrav z Australie :)

    www.keepitsimple-au.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť