Rainy Day

10.11.13

Mám pocit, že víkend ubehol extrémne rýchlo. Keď som v sobotu ráno vstala a zbadala ten nechutne deprimujúci lejak, hneď som vedela, že fotenie outfitu nebude taká ľahká vec. V daždivých dňoch si môj foťák robí čo chce. Nech ho nastavujem akokoľvek, raz sú fotky buď rozmazané alebo príliš svetlé...jednoducho nech robím čokoľvek, je to úplne na ho*@o...total. :D (nejaké tipy a triky plíííz? :D) No aspoň že ma nové čižmy nesklamali, nie sú síce kožené, ale vnútri sú celé vystlané a mám pocit, že chodím po mäkkej čerstvo pokosenej tráve. Večerný koncert pre zmenu predčil všetky moje očakávania, 2 hodinová show sa natiahla skoro na 4, domov sme sa dotackali o piatej ráno, ale stálo to za to. Aký ste mali víkend?

I feel that the weekend has passed extremely quickly. When I got up Saturday morning and saw the disgustingly depressing rain, I immediately knew that the outfit shooting will be not so easy. My camera acts ridiculously in the rainy days. However I set it up, the photos are either blurred or too bright ... just whatever I'm doing, it looks like a shit. :D (some tips and tricks please? :D) Well at least my new boots didn´t disappoint me. Although they aren´t from real leather, the insole is furry and I feel like I'm walking on soft, freshly mown grass. Ryan Leslies concert exceeded all my expectations, the original 2 hour show extended to almost 4 hours, we arrived home at five in the morning, but it was worth it! How was your weekend?

IMG_9630

IMG_9628
sorry za ten zhúlený pohľad :D

sorry for the "i´m so hiiiigh" look :D

IMG_9618

IMG_9637
turtle neck top, shawl - H&M
skirt, coat - Zara
boots - Stradivarius

You Might Also Like

16 comments

  1. skvely outfit, si tu super, velmi ti pristanu cizmy a paci sa mi aj kabat a tartan sal ....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné čižmy, zháňam také už dlho :) len moje malé číslo nikde nieje:(

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny kabát ! Je v tohtoročnej kolekcii ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslela som si :/ Dlho taký zháňam a tento je nádherný :)

      Odstrániť
  4. tie fotky sú úplne super podľa mňa :)
    a tiež mi víkend ubehol hrozne rýchlo,ani neviem ako :/
    Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzeráš supr!
    čierna je super, čižmy sú super a celá ta kombinácia sa mi veľmi páči, dominujúci šálik!
    ono zlé je už iba to že o štvrtej je tma a nie ešte aj dážď :D ak fotím, tak podvečer, fotky sú tmavšie, ale dajú sa s nimi spraviť "zázraky", horšie je to keď sú presvetlené. ale ja v poslednej dobe neriešim ani jeden problém.
    víkend bol super, keby mal piatok aj sobota o 12hod viac, bolo by to najlepšie.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie cizmy vyzeraju skvelo! a paci sa mi aj ten cerveny sal:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. moj fotak je na tom uplne rovnako a nemam na to ziadnu vychytavku :D chodim fotit len ked svieti slnko :)
    krasny look! tvoj blog som objavila pred nedavnom a mas fakt uzasny styl :)
    followujem

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásny outfit! Veľmi ti to pristane. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekný outfit :)
    http://simonechanell.blogspot.sk/2013/11/diy-sundays-retro-vaza.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Máš krásne fotky a pekné kombinácie outfitov! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť