Thankful

29.11.13

Tento týždeň Amíci oslavovali "Thanksgiving day" a hoci sa nás tento sviatok netýka, na malý moment som sa zamyslela a položila si v duchu otázku "Za čo som vďačná?". Skúsili ste to niekedy? Za svoj život som prežila mnoho dobrých vecí, ale čo by to bol za život, keby nám sem tam nespôsoboval menšie či väčšie ťažkosti a trápenia? Každý máme svoje problémy a je len na nás ako sa s nimi vyrovnáme. Nežijem síce v prepychovej vile, ale som vďačná za strechu nad hlavou, nemám milióny na konte, ale som vďačná za to, že si môžem kúpiť jedlo či oblečenie, nie som zrovna najdokonalejšia, ale som vďačná za to, že som zdravá a nenarodila som sa so žiadnym zdravotným postihnutím, povahovo som taká aká som a určite by som mohla byť aj lepším človekom, ale som vďačná za to, že mám okolo seba ľudí, ktorí ma majú radi takú aká som a dokážu ma tolerovať (;D) a takto by som mohla pokračovať do nekonečna. Až takto si človek uvedomí, že niektoré starosti, ktoré nám spôsobujú vrásky na čele sú naozaj nepodstatné a hlúpe a že treba stáť nohami pevne na zemi. :) Za čo ste vďační vy?

Although we´re not celebrating the Thanksgiving Day I asked myself the question " For what am I grateful ?". Have you done this before? I´ve been through many good things in my life, but life occasionally causes us troubles. We all have our problems and it´s up to us how we deal with them . I don´t live in a luxurious villa, but I´m thankful I have a place to stay , I´m not rich , but I'm thankful that I can buy food and clothes , I'm not the most perfect person, but I´m thankful I´m healthy, I am who I am  and I could be a better person , but I´m thankful that I have people around me who love me for me. And now on we realize some worries we have are really irrelevant and silly. :) What are you thankful for?

1

2


4

3

6

5
dress - sheinside.com
jacket - New Yorker
sweater - H&M
bag - boohoo.com
boots - Stradivarius

You Might Also Like

16 comments

  1. ta sukynka je uzasna!
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som za veľa "vecí" vďačná, najviac asi, že môžem žiť
    a prosím ťa, radšej nefoť outfit vôbec v takom počasí, alebo niekde vo vnútri, ale s týmto rozpadnutým, krivím dáždnikom od číňana za 3 eurá je to zlé a kazí to celkový dojem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si teda servitku pred usta nedavas :) Da sa to povedat aj viac diplomaticky.

      Odstrániť
    2. v pohodičke, úprimnosť sa cení :D

      Odstrániť
    3. radšej budem úprimná, než pokrytecká a písať tu komentáre na jedno kopyto aké to je úžasné, keď sa mi niečo nepáči tak to poviem, a myslím si, že to bolo napísané v slušnej forme, ale každopádne o tom môže mať niekto iný názor ;) a tento blog sledujem už dosť dlho, komentujem a myslím, že autorka vie, že mojim cieľom nebolo hanobiť tento outfit
      toť z mojej strany ;)

      Odstrániť
    4. Jasne, bud uprimna! Uprimnost som Ti absolutne nevycitala. Islo mi skor o to, ako si svoj nazor podala. :)

      Timbo a Ty si ako vzdy skvela.

      Odstrániť
  3. Ja si tak občas na toto spomeniem a vtedy si tak pre seba vymenujem všetko za čo som vdačná. Je toho naozaj vela... Niekedy podakujem hoci aj za parkovacie miesto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s tym parkovacim miestom robim to iste :D

      Odstrániť
  4. Super outfit. Úplne sa hodí k tomu upršanému počasiu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som vďačná za to, že vôbec som :)
    Super čižmy.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kto by sa pozeral na dáždnik? :D My sme vďační aj za tento blog samozrejme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nice outfit, very lovely!! Do you want to enter the giveaway I organized for my Birthday?? There is some l'Oreal products to win?

    http://morgirunsaway.blogspot.fr/2013/12/beauty-giveaway-2.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi dobre zvolený outfit do tohto počasia! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť