Zipper skirt

27.11.13

Toto prudké ochladenie prišlo tak rýchlo, až som mierne spanikárila a vyhádzala som zo skrine asi 10 kabátov, no aj tak mám pocit, žeby sa mi ešte nejaký zišiel a keď vidím všetky tie pekné kúsky vo výkladoch, tak len odvrátim hlavu a v hlave si zúfalo opakujem "Nepozeraj sa tam, nepozeraj sa tam !!! ". :D
Našťastie počas víkendu bolo ešte fajn a stihla som vyvetrať túto sukňu. Ako sa pripravujete na prichádzajúcu zimu? :)

This cold weather came so fast I slightly panicked and threw out about 10 coats from the closet, but I still feel that I would like some more and and when I see all these nice pieces in the windows of stores I just have to turn my head away repeating desperately "Don´t look, don´t look there!". :D Fortunately the weather was fine during weekend so I decided to wear this skirt. Are you prepared for the upcoming winter?


IMG_9863

IMG_9874

IMG_9892

IMG_9887

IMG_9883

skirt - sheinside.com
shirt - boohoo.com
coat - Pimkie
boots - ebay.co.uk
hat - H&M

You Might Also Like

10 comments

  1. Nádherná! Tie členkové čižmy nemajú chybu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pěkné! hlavně ten klobúčik! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Straaaasne moc ti pristane klobuk. Vyzeras super :) Ja uz tiez vytahujem vsetky kabaty a bundy a babusim sa ako sa len da :)

    http://blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prvá foto úplne mega-mega. Je to ženské, je to chic, je to IN, je to aj pánske a zároveň celé kompaktné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. joj cele dobre, klobúčik, suknička, kabát, všetko tip-top skombinované.
    a ja už som sa dostala k tomu, že najlepšie je mať na zimu (a nie len na zimu) basic kúsky v biele, šedej a čiernej a tak 30 kabátov, 30 bundičiek...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelo skombinované,nič mi tam nevadí. Košela,sukňa,kabát a aj klobúk super a krásny make up :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super suknička! Milujem ,,kožu,, a páči sa mi tvoj štýl! :)

    OdpovedaťOdstrániť