BELENTY.com + GIVEAWAY! ENDED

29.12.13

belenty

Éra smartphonov so sebou priniesla ďalšie vylepšenia v podobe ochranných fólií na displeje, krytov či puzdier na mobily. Deň pred Vianocami som obdržala tento milý darček z BELENTY.com

IMG_1257

Belenty vzniklo prostredníctvom dvoch kreatívnych nadšencov, ktorí majú radi originalitu a design. Spojením týchto dvoch prvkov vznikli produkty, ktoré sa vyznačujú funkčnosťou prispôsobenou dnešnému životnému štýlu. Centrum designu sa nachádza v Ženeve a základnou filozofiou je viera v kvalitnú ručnú prácu. Všetky produkty sa šijú v ČR a na výrobu sa používajú prírodné materiály a exkluzívna farebná koža z Talianska. 

IMG_1263

Na celý sortiment platí 5 ročná záruka a okrem puzdier na telefóny vás určite zaujmú aj puzdrá na tablety či dotykové rukavice. Puzdro, ktoré mám je určené na Samsung Galaxy S4 a hoci vlastním iný typ Samsungu, telefón mi do puzdra bez problémov vošiel. Materiál puzdra je z lisovanej 100% vlnenej plsti, ktorá je pevná vďaka špeciálnej impregnácii. Na prednej strane sa nachádza ešte menšia kapsa, ktorá je určená pre bankovky, platobné karty alebo karty iného druhu.  

IMG_1273

A na záver to najlepšie. :) Jedno puzdro podľa vlastného výberu môžete vyhrať aj VY !!!
Stačí ak:

1. Lajknete Belenty na FB.
2. Lajknete ma na jednej zo sociálnych sietí (Blogger, FB)
3. Zanecháte váš e-mail v komentári.

Výherca bude vyžrebovaný 6.1.2014 !!!

IMG_1281

You Might Also Like

42 comments

  1. Akurat som nejake na moj galaxy zhanala :)
    nina.vysna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dominika.kasiarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. rpattz2498@gmail.com

    Pozrela som stránku a majú úplne top veci :) Keď nevyhrám, určite si nejaké púzdro objednám.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. awesome giveaway!

    Invite you to giveaway on my blog
    http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Likujem a sledujem aj na fb aj na bloglovine :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jé, toto sa mi veľmi páči :)
    janehepburnn@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerá úžasne,o Belenty počujem asi prvý krát :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť