Colorful Coats for Winter

7.12.13

header2

Viem, že to posledné na čo človek v tejto treskúcej zime myslí je to, aby vyzeral  dobre a trendy a skôr mu ide o praktické využitie kabáta. Akú farbu vidíte v uliciach najčastejšie? Ja väčšinou len šedú, čiernu či béžovú. A sama tieto farby obľubujem, najmä preto, lebo sa dajú ľahko kombinovať a ak si kúpite napr. čierny kabát, ktorý je dobre padnúci a kvalitný, nadčasový, tak iný už ani nepotrebujete. No určite nie je na škodu mať v šatníku aj kabát vo veselšej farbe. Ja osobne už dlhšie zháňam červený, no v obchodoch sa takýto takmer nevyskytuje a keď aj na nejaký narazím, tak nie je zrovna najlacnejší. Vlastníte nejaký farebný kúsok? 



1384937733265745898


You Might Also Like

12 comments

  1. Nevlastním,ale veľmi sa mi páči taký cyklaménový,tyrkysový,kráľovsky modrý alebo horčicový :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neviem ci sa to da povazovat za farbu, kedze je aj tak tmavy, ale je zeleny :) A bundu zimnu mam bledomodru, lebo nechcem byt v zime cela cierna :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Priznám sa, mám rada farebné zimné kabáty a bundy. Vystriedala som už broskyňovú, červenú, fialovú, momentálne mám modrý kabát a klasickú zelenú parku. Ale asi pred 6timi rokmi som v sekáči narazila na ten najúžasnejší zelený zimný kabát. Milovala som ho. Bohužiaľ mamina ho v čase mojej neprítomnosti vyhodila "Lebo zelený kabát nosia len malé deti." So, thanks mommy...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já nemám kabát v neutrálních barvách, ale naopak modrý a zelený a všichni mi je moc chválí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už dlhšie som chcela farebný kabátik, splnilo sa mi to až tento rok. Mám červený :) a veľmi by som ešte chcela zelený :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I wanted to tell you which one I like best but then I saw they they're all amazing :D
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nevlastním, i když možná..letos mám vínový :) každopádně z těchto se mi nejvíc líbí číslo čtyři

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja mám jeden krásnej jasnej modrej farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mam cerveny a tento rok som si kupila ruzovy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. V Australii mame akurat leto, tak dufam ze nam tieto farebne kabaty vydrzia aj do buduceho roka :)

    http://keepitsimple-au.blogspot.com.au/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja som si kúpila červený minulý rok v Promod a je úžasný, aj cena bola pomerne príjemná :)

    OdpovedaťOdstrániť