Tartan pants

17.12.13

Dnes mi pohľad len tak letmo zaletel smerom ku kalendáru a s hrôzou som zistila, že už o týždeň máme Vianoce. Bola som na menších nákupoch už teraz, lebo viem, že po Vianociach nastane ešte väčšie šialenstvo...veď to poznáte...výpredaje. :D S darčekmi už mám vystarané a cez víkend sa teším na pečenie. Dúfam, že zažívate čo najmenej stresov a že všetko v pohode stihnete. :) A čo dodať k outfitu? Kockované nohavice som chcela už dlhšie, no tie v Zare som už nikde nevidela, potom som našla jedny v NEXTe, avšak nevyhovoval mi strih. Tieto sú konkrétne z F&F a stáli iba 25 €. Sú k dispozícii ešte v červenej farbe, ale tmavozelený variant mi príde viac elegantný.

IMG_0721 (2)

IMG_0782 (2)

IMG_0790 (2)

IMG_0830 (2)

IMG_0726 (2)

IMG_0838 (2)

pants - F&F
coat, shoes - Zara
sweater, blouse - H&M

You Might Also Like

8 comments

  1. tak kalhoty fakt paráda !! :)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. amazing look! i love everything of it!
    xx

    http://therubyslippersblog.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělý outfit a moc moc moc ti to sluší!
    A líbí se mi i fotky a prostředí, nějak to k sobě skvěle sedí!
    A pro ty kalhoty si snad zajdu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nohavice su krasne, skoda, ze som ich u nas nevidela, zrejme musim zajst do vacsieho Tesca .. A mas nadherne upravene vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. před vánocema se obchodákům radši vyhýbám, takže jsem je nikde neviděla, sluší ti=) i ten střih se mi dost líbí (vlastně se mi ted furt líběj krátký kalhoty), ale tech bych v nich zmrzla:/ už ani bez rukavic nemůžu
    co je to za materiál?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. haha aj ja to volam kockovany vzor a minule sa niekto nadomnou pohorsoval, ze to je TARTAN , nie kocky :D .)
    slusi!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásné kalhoty, kostkovaný vzor letos v zimě miluju!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj ! Práve som ťa našla a už tvoj blog milujeeem :) A kiežby som ho našla pred mesiacom keď som tvorila tento post http://denivev.blogspot.sk/2013/12/all-about-tartan.html . Kukni a daj vedieť čo si o mojom blogu mysliš :)
    Teším sa na nové posty!
    XoXo
    DeniVev :*

    OdpovedaťOdstrániť