The Parka

22.12.13

Nech je mi odpustené...ale nemôžem vystáť igelitové bundy, v ktorých človek vyzerá ako panáčik Michelin. Sú možno praktické, no stali sa akousi uniformou v našich uliciach. Bŕŕŕ. Ostávam naďalej verná kabátom, kožuchom a po novom už aj parke, ktorá sa teší stále väčšej a väčšej obľube. Táto mi prišla z Oasap-u a aj vďaka nej zvládam nepriaznivé počasie omnoho lepšie,keďže mäkké futro príjemne hreje a mne osobne sa najviac páči kožušina na kapucni, ktorá sa dá dať aj dole. Predsa len... elegantnejšie kabáty sa nedajú nosiť do každej situácie, parka je viac športovejšia a určite vhodnejšia napríklad do takej guľovačky. :D Páčia sa vám parky, nosíte ich?

IMG_0857

IMG_0861

IMG_0876

IMG_0904

IMG_0890

IMG_0898

parka - OASAP.COM
shirt - New Yorker
sweater - Zara
boots - ebay.co.uk
bag - boohoo.com

You Might Also Like

11 comments

  1. Krásna parka...už dlho nejakú peknú hľadám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta parka je opravdu parádní, hrozně se k tobě hodí '! :)
    x

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prosím ťa čo si dala vyhľadávať aby ti našlo tieto superské boty? ďakujem za odpoveď vopred :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, tu je priamo link na ne :)
      http://www.ebay.co.uk/itm/WOMENS-LADIES-ANKLE-CUT-OUT-BOOTS-BOOTIES-MID-BLOCK-HEEL-BUCKLE-ZIP-WINTER-SIZE-/141044012040?pt=UK_Women_s_Shoes&var=&hash=item20d6e0d408#ht_2714wt_1399

      Odstrániť
  4. nedávno som si kúpila svoju prvú :) ale áno, už od minulej zimy sa mi parky páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám rovnaký názor na tie bundy. Než to, radšej budem mrznúť v kabátikoch, o niečo menej mrznúť v parke alebo úplne najlepšie- nemrznúť vôbec v mojej novej kožušinkovej riflovke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. With all good wishes for a brilliant and happy Christmas season, hope things are going all right with you.
    tr3ndygirl.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj ja mam dlho uz doma;-)
    DADA

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aj ja mam dlho uz doma;-)
    DADA

    OdpovedaťOdstrániť