The Pencil skirt

26.12.13

Úzke sukne sa mi páčili odjakživa a podľa mňa patria k najsexi kúskom v šatníku. Sú veľmi ženské, rafinované a zvýrazňujú naše krivky. Nosia sa k nim elegantné blúzky, svetríky, oversized svetre, tielka či obyčajné tričká na voľný čas. Chcela som obyčajnú čiernu sukňu, ktorá by sa dala nosiť ku všetkému, všade a nepôsobila by príliš "kancelársky". Našla som ju nakoniec v Stradivariuse za fajn cenu, navyše má elastický pás a "sťahovací efekt". :D Tentokrát som ju skombinovala s tmavomodrým rolákom a pravdepodobne sa v nej budem túto sobotu promenádovať aj v Košiciach. :) Prajem zatiaľ ničím nerušené sviatky!

IMG_1018

IMG_1021

IMG_1024

IMG_1047

IMG_1051

IMG_1054

IMG_1089
skirt - Stradivarius
boots - Zara
sweater, jacket, scarf - H&M

You Might Also Like

16 comments

  1. joj tie fotky sú super! a tá šatka je také milé oživenie ;)
    a mne sa vždy páčili tie sukne, aj som ich nosila keď som bola mladšia, len vždy som si v nich prišla tak meter vysoká :D ale teraz som si kúpila takú jednu, úplne kancelársku a som z nej strašne happy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sukne pod kolená vyzerajú úžasne, len škoda, že mne veľmi nepristanú :) a čižmičky sú tiež super, podobné som si zadovážila aj ja! :)

    Zastav sa aj na mojom blogu, čakám ťa: http://camomille-sign.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa takýto strih sukní nepáči, ale tebe to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Love the tartan scarf and the ankle booties :) So cute

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvělá skvělá!taky bych takovou brala! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Great scarf, looks fab!

    Dear, I would be so happy to have you as a visitor as well on my blog. ♡♡♡
    hug-you.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hi dear,hope everything is well :) your outfit is marvelous and i really like your scarf,it's so pretty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pekna suknicka :) tiez mam rada pencil skirt aj ked moj drahy si zo mna robi srandu ze uz nosim take uzke ze potom chodim ako keby som mala zviazane nohy :D:D:D co ma ale pravdu fakt sa niekedy citim ze mam zviazane nohy hlavne ked mam ist po nejakych vyssich schodoch alebo utekat na autobus :D

    Inak nebola ti zima s holymi nohami? :-O

    Majuska.Noliskova

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj to je pravda, že sa v tejto sukni chodí celkom smiešne, musím robiť malé kroky ako gejša :D a mala som na sebe telove pančuchy :)

      Odstrániť
    2. hihi ale tak co uz ked sa to drahemu paci :D stale ma pokusa aby som si kupila este uzsiu suknu takze to fakt si uz mozem zviazat nohy :D:D:D
      a to ti nebola zima v pancuchach??? Ja nosim teraz k sukni dvoje ak nie aj troje telove silonky naraz aby mi nebola zima :)

      Majuska.Noliskova

      Odstrániť
    3. ja si furt robim srandu že som asi v prechode :D mne je stále teplo

      Odstrániť
    4. fakt? :D a to si ani nikdy nemala dvoje silonky naraz? :-O asi tym ze nosis take tesne sukne a mas zviazane nohy tak ta zahraju a nie je ti zima :D:D:D

      Majuska.Noliskova

      Odstrániť
    5. nemala, ťažko znášam jedny silonky a nie ešte dvoje naraz :D

      Odstrániť
    6. fakt? :-O preco nemas rada silonky??? mne praveze dvoje pridu pohodlnejsie nez jedny :) niekedy to skus je to fajn :)

      Majuska.Noliskova

      Odstrániť
  9. hihi ale tak co uz ked sa to drahemu paci :D stale ma pokusa aby som si kupila este uzsiu suknu takze to fakt si uz mozem zviazat nohy :D:D:D
    a to ti nebola zima v pancuchach??? Ja nosim teraz k sukni dvoje ak nie aj troje telove silonky naraz aby mi nebola zima :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Velmi pekne, mozno este trosku lepsie s ciernymi silonkami :)

    OdpovedaťOdstrániť